וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: 38 נהרגו בהתרסקות מטוס צבאי בלב שכונת מגורים

מטוס ה"הרקולס" של צבא אינדונזיה התרסק זמן קצר לאחר ההמראה משדה התעופה בצפון האי סומטרה, ופגע בבית מלון ובבתים פרטיים. זו התאונה האווירית העשירית במעורבות מטוסים צבאיים במדינה בשנים האחרונות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לפחות 38 בני אדם נהרגו היום (שלישי) בהתרסקות מטוס "הרקולס" צבאי בשכונת מגורים בעיר מדאן, בצפון האי סומטרה שבאינדונזיה – כך מסר בכיר בצלב האדום המקומי לסוכנות הידיעות הצרפתית. המטוס התרסק זמן קצר לאחר המראתו מסיבות שטרם התבררו, ופגע בבית מלון ובכמה בתים פרטיים.

דובר הצבא האינדונזי, פואד בסיה, מסר כי 12 נוסעים היו על המטוס, שככל הנראה התפוצץ רגעים ספורים לפני שפגע בקרקע. עשן כבד היתמר מעל אזור ההתרסקות, וצוותים גדולים של כוחות הסיוע וההצלה הוזעקו לאזור.

עוד בוואלה חדשות:
לראשונה: לוחמי דאעש ערפו את ראשיהן של שתי נשים בסוריה
"אין אנשים ברחובות": האופוזיציה החרימה את הבחירות בבורונדי
מצרים: התובע הכללי נהרג בפיצוץ מכונית תופת ליד שיירתו

התרסקות מטוס צבאי בצפון האי סומטרה, אינדונזיה, יוני 2015. רויטרס, רויטרס
בפעם השלישית שהוא עבר, הוא התרסק על גג בית המלון". אתר ההתרסקות, היום/רויטרס, רויטרס

על פי הדיווחים, הטייס ביקש אישור נחיתה בשל בעיות טכניות. "הוא עבר מעלינו כמה פעמים, בגובה ממש נמוך", סיפרה אלפרידה אפי, פקידת קבלה בבית המלון "גולדן אילבן", "המטוס עלה באש. בפעם השלישית שהוא עבר, הוא התרסק על גג בית המלון".

בעשור האחרון, דווח על עשר תאונות קטלניות במעורבות מטוסים צבאיים או משטרתיים באינדונזיה. "מוקדם מדי לקבוע את הסיבה לאסון היום, אבל הוא יעלה שוב דאגות בנוגע לבטיחות האווירית במדינה", אמר גרג וולדרון, בכיר בסוכנות הידיעות התעופתית "Flightglobal".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully