וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: "נתניהו הובהל ברכב של חברת הדברה לטיפול רפואי"

לפי הדיווח, הטיפול הרפואי שעבר ראש הממשלה בחודשים האחרונים כלל שתי בדיקות, לפני ואחרי הבחירות, שנעשו תחת טשטוש. באחד המקרים הוא הובהל במהלך הלילה ומאבטחיו התחפשו למדבירים

צילום: עומר מירון, לע"מ, רויטרס, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע פעמיים בחודשים האחרונים לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק - כך פורסם אמש (שני) לראשונה בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, נתניהו הגיע במסווה למוסד הרפואי לצורך בדיקות, שנעשו תחת טשטוש.

ראש הממשלה הגיע למעיני הישועה לפני הבחירות וסמוך למועד הרכבת הממשלה. בפעם הראשונה הגיע בשעות הלילה בכלי רכב שהוסווה לכזה המשמש להובלת פיתות. בפעם השנייה הגיע בכלי רכב של חברת הדברה, ואילו מאבטחיו התחפשו למדבירים.

לקריאה נוספת:
"חוק נתניהו": האם יוגבל משך כהונתו של ראש הממשלה?
נתניהו לנוסעי המשט: "טעיתם בדרך, סוריה זקוקה לכם יותר מעזה"
ליברמן: "לא נתמוך בהעברת הסמכויות על מתווה הגז לממשלה"

נתניהו על פרישת גילה: "אנחנו הולכים קדימה". עומר מירון
הועבר לבדיקות רפואיות במסווה. נתניהו/עומר מירון

מלשכת ראש הממשלה נמסרה בתגובה התייחסותו של רופאו האישי של נתניהו, ד"ר צביקה ברקוביץ'. "הפעמים האחרונות שראש הממשלה בנימין נתניהו עבר טשטוש או הרדמה היו בחודש אוגוסט 2013, אז הועברו סמכויותיו של ראש הממשלה לשר משה יעלון למשך כיממה בעקבות ניתוח בקע טבורי, ובחודש ינואר 2014 הועברו הסמכויות למשך כשעה לשר ליברמן במהלך בדיקת קולונוסקופיה. בשאר הבדיקות שעבר מאז היה ראש הממשלה נתניהו ער ועירני ולא עבר בהן טשטוש או ההרדמה", נמסר.

"ב-21 במאי פרסם ראש הממשלה ביוזמתו את הדוח הרפואי השנתי כפי שנכתב על ידי רופאו האישי ד"ר ברקוביץ'. בבדיקות התקופתיות השגרתיות שמבצע ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצאו בדיקות הדם תקינות לחלוטין כולל בדיקות סוכר, כולסטרול ושומנים. לחץ הדם של ראש הממשלה תקין בסיוע תרופתי קל, כפי שכבר דווח בשנים קודמות.

"ראש הממשלה מתאמן כמה פעמים בשבוע במכון כושר וכושרו הגופני טוב. כמקובל בגיל זה נבדקה בשנה שעברה גם בלוטת הערמונית ונמצאה מוגדלת, דבר אופייני לגברים בגילו. בדיקה העלתה כי לא מדובר בממצא פתולוגי כלשהו, ואין לכך כל השפעה על בריאותו או תפקודו של ראש הממשלה. בסיכום הבדיקות, קובע רופאו האישי של ראש הממשלה ד"ר ברקוביץ' כי מצבו הבריאותי טוב מאוד".

(עדכון ראשון: 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully