וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בקבוק תבערה הושלך לעבר מכוניתו של שליח חב"ד

26.6.2015 / 11:26

מכוניתו של הרב שלום רודל ממאונט אולימפוס, קליפורניה הוצתה ונשרפה כליל בעת שהמשפחה ישנה בביתה. טרם התברר אם המניע למעשה אנטישמי. "ברור שזו הייתה הצתה בזדון, אך לא יגרמו לנו להתחבא בפחד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המכונית של הרב רודל שנשרפה כליל/מערכת וואלה, צילום מסך

אלמונים השליכו השבוע בקבוק תבערה לעבר מכוניתו של שליח חב"ד במאונט אולימפוס, קליפורניה, הרב שלום רודל, ושרפו אותו כליל, שבתוכו ספרי תפילה ומזוזות. האירוע התרחש בשעות הלילה, והרב ובני משפחתו התעוררו משנתם לאחר ששמעו פיצוצים. איש לא נפגע.

המשטרה המקומית פתחה בחקירת נסיבות האירוע. לא ידוע לפי שעה אם המניע למעשה היה אנטישמי. תיעוד ממצלמות האבטחה באזור הראה שני אנשים המגיעים למקום במכונית, משליכים בקבוק תבערה ונמלטים מהמקום.

עוד בוואלה!NEWS:
תיעוד: רגעי חיסול האסיר המשוחרר בפיצוצייה בחדרה
פלסטיני פתח באש לעבר חיילים בבקעת הירדן – ונורה למוות
"משט החירות" לרצועת עזה יצא לדרך, יגיע בתחילת השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ספרי תפילה שהיו במכונית ונשרפו בהצתה/מערכת וואלה, צילום מסך

בעקבות האירוע, הפיץ הרב רודל מסר לקהילתו, ובה סיפר על שאירע. "ביום שלישי, בזמן שנת הלילה, התעוררנו בבהלה, אני ובני משפחתי, לרעש אזעקת הרכב ומה שנשמע כמו קולות ירי, פיצוצים וזיקוקים. השעה הייתה 2:00. אני ואשתי רצנו החוצה לראות במה מדובר", סיפר הרב. "לתדהמתנו, ראינו את מכוניתי בוערת. הערנו את הילדים ממיטותיהם ורצנו איתם החוצה במורד הרוחב, חוששים שהאש תתפשט לכיוון הבית. התקשרנו למשטרה ולכיבוי האש, והם החלו בחקירה וכיבו את האש. החזרנו את הילדים למיטותיהם, ובבוקר התחלנו לנסות ולהבין במי מדובר".

על תיעוד האירוע במצלמות האבטחה הוסיף הרב: "מה שראינו אושש את חששנו: ב-1:52 מכונית יונדאי סונטה עצרה ליד ביתי, ולאחר דקה וחצי שני אנשים פרצו למכוניתי והציתו אותה עם חומרים שהביאו מראש. ברור לחלוטין שזו הייתה פעולה מכוונת של הצתה בזדון". בהמשך הוא סיפר שהעביר את החומרים לרשויות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"חושש לשלום משפחתי"

"החשש המרכזי שלי הוא לשלום משפחתי, השכנים והקהילה", הוא הוסיף. "בטיחות וביטחון הם הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אני סומך על רשויות החוק שחוקרים את האירוע וימצו את הדין עם האחראים. הם ישלחו גם כוחות שיפטרלו בסביבה, ואנחנו גם נשכור את שירותיו של מאבטח כדי לוודא שכולם יוכלו להמשיך ולהגיע בבטחה לבית הכנסת מאונט אולימפוס, ואנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולהשתתף באירועים שלנו".

למרות הטראומה מהאירוע בביתו, ביקש הרב להדגיש בפני בני קהילתו: "הפעולות הפחדניות האלה לא יגרמו לנו להתחבא בפחד. לא נפסיק במלאכתנו לשרת את הצרכים הפיזיים והרוחניים של הקהילה שלנו. אנחנו סומכים על השם שידריך אותנו וישמור עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully