וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק הפועלים התלונן: עו"ד ברק כהן מטריד אותי

24.6.2015 / 17:31

ציון קינן הגיש למשטרה תלונה נגד עורך הדין שעומד בראש תנועת מחאה נגד מנהלי הבנקים. זאת, לאחר שאתמול פנה לבית משפט השלום בתל אביב וביקש להוציא צו המרחיק את כהן מקרבת ביתו

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן הגיש בשעות הצהריים (רביעי) למשטרת מרחב ירקון תלונה נגד עורך הדין ברק כהן בטענה כי הוא מטריד אותו. קינן מסר את גרסתו לחוקרי משטרת תל אביב צפון בפיקודו של סגן-ניצב ניסים דאודי לאחר שאתמול פנה לבית משפט השלום בעיר וביקש להוציא צו המרחיק את כהן מקרבת ביתו.

לפני שבוע, הייתה זאת מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק-עמינח שפנתה לבית המשפט המחוזי בעיר וביקשה להוציא צו הרחקה לכהן, שעומד בראש תנועת מחאה נגד מנהלי הבנקים. במסגרת פעילות המחאה שלו, הוא מחלק פליירים בגנות מנהלי הבנקים ואף עושה פעולות הסברה נגדם, תוך שהוא מאשים אותם בעבירות גניבה.

עוד בוואלה!NEWS:
האסון בחתונה: המשטרה תערוך עימות בין בעלי האולם למהנדס הבטיחות
חשד: חקלאי בן 60 בשפלה הותקף ונפצע קשה על רקע לאומני
רצח האישה בגליל: בנה החייל ובעלה קצין המשטרה חשודים

ביהמ"ש קיבל את בקשת ציון קינן להוצאת צו הרחקה נגד קבוצת הפעיל ברק כהן. צילום מסך
ציון קינן בבית המשפט, אתמול/צילום מסך

בתצהיר שהוגש אתמול לבית המשפט הסביר קינן כי עו"ד כהן מטריד אותו ואת בני משפחתו מזה תקופה ארוכה, מתנכל, מציק ומסית נגדם, וקרא לשים קץ למסכת ההצקות וההטרדות ולהשיב לו ולבני משפחתו את שלוות חייהם. עוד הצהיר עורך דינו ערן שמעוני, כי ישנו "חשש כבד לחייו אם יימשכו מעשי ההטרדה".

כהן טען בפני בית המשפט כי הוא מייצג את קולם של כל אזרחי הארץ שנפגעים מהפעילות הבנקאית של קינן. "אני עומד כאן אחד, ויחד איתי שמונה מיליון בני אדם יושבי הארץ", אמר. "כל מנהלי הבנקים צריכים כל יום להגיד תודה שמי שמנהל נגדם מאבק אזרחי זה אני ולא אנשים אחרים, אני מכיר את הדין, מחויב לו, מעולם לא הייתי מעורב באלימות. אני העמדתי מודל למאבק לא אלים שעולה בקנה אחד עם הדין, לא רק במאבק מול המערכת הבנקאית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עו"ד ברק כהן, יוזם מחאת באים לבנקאים, בית משפט השלום ת"א. יוני 2015. מגד גוזני
"מנהלי הבנקים צריכים להגיד תודה שמי שמנהל נגדם מאבק זה אני ולא אחרים". עו"ד ברק כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully