וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האישה בגליל: בנה החייל ובעלה קצין המשטרה חשודים

המשטרה עצרה את תמיר ניג'ם, חייל בן 21, ואת אביו, רמי ניג'ם, קצין משטרה, בחשד לרצח, ראידה ניג'ם, אם המשפחה בביתם שבבית ג'אן. ראש המועצה: "כולם במצב רוח קשה מאוד"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מתן חדד

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה לפנות בוקר (רביעי) את רמי ניג'ם, קצין משטרה בן 46, ואת בנו תמיר, חייל בן 21, בחשד לרצח ראידה ניג'ם, אם המשפחה, אמש בביתם בבית ג'אן שבגליל העליון. מעצרו של הבן הוארך בשבוע, ואילו מעצרו של האב, שוטר מג"ב בדרגת רב-פקד, הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום שבנצרת. לטענת השופטת, לילי יונג-גופר, "עוצמת החשד המיוחס לבן גבוהה יותר מזו המיוחסת לאביו". בהארכת המעצר של האב אמרה כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למקרה הרצח, "אם כי בשלב זה החשד טעון בדיקה".

ניג'ם, בת 43, מורה לערבית במג'דל שמס, הותירה אחריה שלושה ילדים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שנקראו לביתם של בני הזוג ביצעו בה ניסיונות החייאה, שבסופם נאלצו לקבוע את מותה. כמו כן, על גופתה נמצאו סימני אלימות.

בתום הערכת מצב שהתקיימה הלילה בראשות סגן מפקד המחוז, תת-ניצב דורון ידיד, מפקד ימ"ר (היחידה המרכזית) צפון ומפקד תחנת כרמיאל, הוטלה החקירה על מחלק רצח של היחידה המרכזית במחוז הצפוני.

ביאן קבלן, ראש מועצת בית ג'אן, סיפר על התחושות הקשות ביישוב. "מצב הרוח בכפר הוא מאוד קשה", אמר לוואלה!NEWS. "כולם כאן בהלם ממה שאירע. מדובר במשפחה טובה ומכובדת בכפר. ראידה היא מחנכת ומורה לערבית בחטיבת הביניים. התלמידים אהבו והעריצו אותה וגם הם התקשו מאוד לשמוע על הבשורה. היא הייתה אישה מאוד ערכית והשקיעה את כל כולה בחינוך הילדים שהיא חינכה בבית הספר ובילדיה שלה. גם בעלה רמי הוא קצין מוערך במג"ב. אדם מקובל בחברה, בן למשפחה מאוד מכובדת בכפר".

עוד בוואלה!NEWS:
כתבי אישום נגד מביימי החטיפה: "הקפיצו כוחות בגלל אהבה נכזבת"
נתנאל טבע למוות בבריכה במהלך טיול שנתי; המציל נעצר
הלינץ' בפצועים הסורים: נעצרו 9 חשודים בתקיפות האמבולנסים

ראידה ניג'ם מבית ג'אן. בוקרא, מערכת וואלה! NEWS
קיים חשד סביר. ראידה ניג'ם/מערכת וואלה! NEWS, בוקרא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully