וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תיעוד של אור משונה בשמיים משגע את הרשת

23.6.2015 / 11:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

אישה כבת 50 נהרגה ו-21 בני אדם נוספים נפצעו לאחר שגוף תאורה קרס הלילה באולם שמחות ביבנה במהלך חתונה. הפצועים פונו לבתי חולים באזור. בעלי האולם נעצרו לחקירה.

כ-150 בני העדה הדרוזית תקפו אמש אמבולנס צבאי שהוביל שני פצועים מהלחימה בסוריה באזור נווה אטי"ב. אחד הפצועים מת מפצעיו ומצבו של השני קשה מאוד. שני החיילים ברכב נפצעו קל.

15 ישראלים יוצאי אתיופיה נעצרו אתמול במהלך הפגנה בתל אביב. המפגינים יידו אבנים לעבר השוטרים והשליכו כיסאות ושולחנות על היושבים בבתי הקפה באזור. המפגינים מחו על החלטת היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק נגד השוטר שהיכה את החייל דמאס פיקדה.

רוכב אופניים שטייל באינדיאנה שבארצות הברית הבחין לפתע באור משונה בשמיים. הוא צילם את קרן האור המשונה שהגיחה מבין העננים והסרטון זכה עד כה לכשני מיליון צפיות ברשת. למרות שרבים טענו כי מדובר בעב"מים, לתופעה יש הסבר הגיוני יותר. אתר של נאס"א מסביר כי מדובר בתופעת מזג אוויר הקשורה בהשתקפות אור השמש על גבישי קרח בעלי מטען חשמלי בענן.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully