וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: החתולה שהצילה ילד מתקיפת כלב זכתה בפרס

22.6.2015 / 16:03

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הוועדה הבינלאומית לחקירת מבצע "צוק איתן" פרסמה היום את ממצאיה. לפי הדוח "נותרו פגמים בעמידת ישראל בסטנדרטים הבינלאומיים בשל הפרה לכאורה של החוק הבינלאומי וחוקי זכויות האדם". בנוסף, הוועדה מצאה כי החקירות שבוצעו על ידי הרשויות הפלסטיניות היו "בלתי מספקות".

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן, אמר בתגובה לדו"ח ועדת החקירה של האו"ם כי ישראל אינה מבצעת פשעי מלחמה. לדבריו, "מועצת זכויות האדם של האו"ם מבצעת באופן קבוע פשעים נגד האנושות כשהן משכתבות את ההיסטוריה ומעוותות את המציאות".

שר התחבורה ישראל כץ הכריז היום באופן רשמי על התחלת עבודות הרכבת הקלה בגוש דן. העבודות צפויות להימשך בין חמש לשבע שנים ולגרום לשיבושי תנועה רבים. לציבור הנוסעים מומלץ יהיה לצאת לעבודה שעה אחת מוקדם יותר.

מיליונים בכל העולם כבר צפו בסרטון הוויראלי שבו רואים חתולה מצילה את בעליה בן השש מכלב שתקף אותו. השבוע, קיבלה טארה החתולה פרס על גבורתה מטעם האגודה למניעת התאכזרות אל בעלי חיים של לוס אנג'לס. הפרס בדרך כלל ניתן לכלבים, אבל מסתבר שגם חתולים יכולים להיות גיבורים.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית עד נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully