וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע של דאעש: ילדים נלחמים זה בזה בזירה

הארגון חשף בסרטון בן שבע דקות את האימונים שהוא מעביר ילדים ונערים. הם מצווים להיאבק אחד בשני בכלוב סגור ולשבור בלוקים עם הראש כשהמפקד מכה אותם וגוער בהם

עריכה: יאיר דניאל

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) כבר העלה בעבר סרטונים של ילדים שמחזיקים נשק, מתאמנים ואפילו מבצעים הוצאות להורג. היום נחשפו שיטות האימונים האכזריות אותן עוברים הילדים והנערים כדי להיות מוכשרים כלוחמים העתידיים של ארגון הטרור הרצחני.

בסרטון תעמולה חדש של הארגון שעלה ביוטיוב, רואים כיצד הבחורים הצעירים מצווים להיאבק אחד בשני בזמן שהמפקד החמוש גוער בהם, הוא גם בוחן את כושר הסבל שלהם כאשר הוא תוקף אותם במקלות. כמו כן הילדים נדרשים לשבור בלוקים עם הראש.

הילדים מתאמנים ונאבקים בזירה גדולה נעולה שמכונה "כלוב המוות" בסרטון שאורכו שבע דקות, ובמהלכו נראה המפקד מעביר את הצעירים סדרת התעללות. הוא נראה תוקף אותם בזמן שהם מוטלים על הקרקע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפקד מכה ילדים בבטן במהלך האימונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקשורת המערבית כהרגלה נזעקת ומזדעזעת, אבל זו עוד תעמולה מוצלחת של דאעש שפונה לצעירים הדחויים שאוהבים אלימות. בזכות האסטרטגיה התקשורתית שלו, דאעש הלך והתחזק והצליח לגייס ללחימה שלו במזרח התיכון עשרות אלפי לוחמים ממדינות שונות. בבתי הספר של דאעש בעיראק ובסוריה, לצד שיעורי הדת ישנם שיעורי חינוך גופני בהם הילדים לומדים לירות בכלי נשק ולהיאבק. כך מאמנים אותם להיות ג'יהאדיסטים.

בתוך כך, היורופול, הארגון המשטרתי המשותף של מדינות אירופה, הודיע היום על כוונתו לחסום את חשבונותיהם של אנשי דאעש שעומדים מאחורי תעמולת הארגון ברשתות החברתיות. מחקר שפורסם באחרונה בארצות הברית גרס שישנם לפחות 46 אלף חשבונות טוויטר שקשורים לארגון המדינה האיסלאמית, רבים מתוכם מסייעים לגייס לוחמים חדשים.

היורופול, שמאמין שדאעש גייסו 5,000 אזרחים מהאיחוד האירופי, יפעל בשיתוף פעולה עם הרשתות החברתיות כדי לאתר את החשבונות של אנשי דאעש במטרה לסגור אותם.

עוד ידיעות על המדינה האיסלאמית:
לקראת חורבן? "דאעש מילכד את עתיקות העיר תדמור"
ארה"ב תוקפת את עיראק: "לא מחויבת מספיק למאבק בדאעש"
עשרות הרוגים בפיצוץ מכוניות תופת בתימן; דאעש קיבל אחריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully