וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרים יצאו מישיבת הממשלה - נתניהו עצר את הדיון ונזף בהם

21.6.2015 / 14:38

ראש הממשלה עצר את הדיון לפני הערכת המצב האסטרטגית שנשמעה בישיבת הממשלה ויצא מהחדר. "אי אפשר ככה. הישיבות צריכות להיות קצרות ומסודרות", אמר לשרים שיצאו. לאחר כמה דקות הישיבה חודשה

צילום: עפר מאיר, אבי כהן, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קטע היום (ראשון) באופן חריג את ישיבת הממשלה במחאה על כך שכמה שרים נכנסו ויצאו במהלכה. לפני הערכת המצב האסטרטגית שנשמעה בישיבה, קטע נתניהו את סדר היום, יצא אל השרים ונזף בהם. "אי אפשר ככה. הישיבות צריכות להיות קצרות ומסודרות", אמר נתניהו. לאחר כמה דקות שב ראש הממשלה לחדר וישיבת הממשלה חודשה.

בפתח הישיבה התייחס נתניהו לדוח הטרור השנתי של משרד החוץ האמריקני שפורסם בסוף השבוע, שקבע כי איראן הגבירה את תמיכתה בטרור. לדברי נתניהו, הדוח "צריך להוות פעמון השכמה למי שאינו מבין את היקף הפעילות החתרנית האיראנית והתוקפנות האיראנית, גם במזרח התיכון וגם מעבר למזרח התיכון. המערך האיראני חובק עכשיו יותר מ-30 מדינות, ומדי כמה שבועות נוסף תא טרור חדש שלהם, ישירות או באמצעות שלוחיהם, חיזבאללה. ראינו לאחרונה בקפריסין דירת טרור שבה נתגלה מאגר עצום של חומר נפיץ, וזאת רק דוגמה אחת מני עשרות רבות".

עוד בוואלה!NEWS:
פיגוע דקירה בירושלים: שוטר מג"ב נפצע אנושות
חוטובלי נגד אורן: "דבריו על אובמה - מייצגים אותו בלבד"
דיווח: חיל האוויר תקף בלבנון במטרה להשמיד מזל"ט שהופל

רוה"מ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה. אוהד צויגנברג, פול צלמים
בנימין נתניהו בישיבת הממשלה בשבוע שעבר/פול צלמים, אוהד צויגנברג

"המשטר הזה אמור עכשיו לקבל, בהסכם הגרעין, גם נתיב בטוח לפצצות גרעין", הוסיף נתניהו. "בנוסף, תקבל איראן מיד עשרות מיליארדים של דולרים, מה שיאפשר לה להגביר גם את מאמץ הטרור שתיארתי, גם את התוקפנות שלהם באזור, גם את החימוש המוגבר שהם עושים לשלוחיהם - החיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי, החמאס ואחרים - ועל כן ההסכם הזה איננו הסכם טוב. הוא הסכם שמסכן את מדינת ישראל, את המזרח התיכון, לדעתי את שלום העולם כולו".

במהלך הישיבה התייחס נתניהו גם לקידוחי הגז. "אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשרות השנים הבאות זה ניצול משאבי הגז שלנו. הדבר הזה הוא חשוב. הוא לא נועד רק לספק את הצרכים שלנו היום, הוא נועד לספק את הצרכים שלנו גם בהמשך", אמר נתניהו. "הצרכים הללו כוללים לא רק אספקת גז משדה אחד, אלא הזרמה של מאות מיליארדים של שקלים למדינת ישראל, דבר שהושג בוועדת ששינסקי, שנתנה לנו, למדינת ישראל, תמלוגים גדולים מאוד מהגז, בתנאי שנוציא אותו".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully