וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב שנעצר לבדיקת אלכוהול התפרע: "אפסים, משתין עליכם"

18.6.2015 / 18:36

כתב אישום הוגש נגד שוטר מג"ב שתקף מתנדבי משטרה שעיכבו אותו לבדיקת ינשוף. אחרי שטען כי "שוטרים לא צריכים להיבדק", שיגר קללות עסיסיות: "אתה לא יודע עם מי הסתבכת, אתה יודנראט"

חרדי הותקף עם גרזן בשער שכם, אפריל 2012. עומר מירון
השוטר משרת בפלוגה האחראית על הסדר בהר הבית. שוטרי מג"ב בכניסה לעיר העתיקה. למצולמים אין קשר לכתבה/עומר מירון

"אני אברר עליך, ואדע כל דבר. אני אזיין אותך בתחת": אלה לא מילים של עבריין או אסיר, כי אם של שוטר משמר הגבול שסירב לבצע בדיקת אלכוהול אחרי שנחשד כי הוא נוהג בשכרות. המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד השוטר בגין העלבת עובד ציבור, איומים, נהיגה בשכרות והכשלת שוטר בעת מילוי תפקידו.

האירוע התרחש לפני כמה חודשים. לפי כתב האישום, השוטר, המשרת בפלוגה ג' שאחראית על השמירה בהר הבית, עוכב על ידי מתנדב משטרה בירושלים לצורך בדיקת "ינשוף" לגילוי אלכוהול. אלא שזה סירב לבצע את הבדיקה בטענה שהוא שוטר. "שוטרים לא צריכים להיבדק", אמר למתנדב. לפי האישום, הוא שלף מסטיק מהכיס בבקשה להכניסו לפיו, וכך לנסות להכשיל את הבדיקה.

בתגובה להערות המתנדבים לאור מעשיו, החל השוטר לקלל ולדחוף אותם. בעקבות זאת הודיעו לו המתנדבים כי הוא מעוכב לחקירה. זה נתן את האות להתגברות ההשתוללות של המג"בניק, שגידף: "אתם אפסים, אני אזיין את כולכם, אתם לא יודעים מי אני, ועם מי הסתבכתם". בשל התנהגותו, הזמינו המתנדבים תגבורת. למקום הגיעו שני שוטרים, שגם זכו מיד למטר קללות. השוטר נעצר והובא לתחנת מוריה במשטרת ירושלים. "אתה לא יהודי, אתה יודנראט", אמר השוטר לשוטרי הליווי שהביאו אותו לחקירה. "אני לא סופר אותך. אני משתין כמוך לארוחת בוקר, אתה על הזין שלי".

גם כשהחל להיחקר הוא המשיך לקלל, להשתולל בחדר ולבעוט בכיסאות. "יבוא יום ואני אשתחרר מהכלא", איים.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
ניסו לחסל עבריין בבית עלמין: "המטען שהונח - כמו של חיזבאללה"
מצוד אחר החשוד בטבח בכנסייה; "הוא אמר 'אני חייב לעשות את זה'"
המתלוננת נגד העיתונאי יואב אבן הפכה לגבר - ומדברת לראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully