וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה שנפגעה קשה בפיגוע בשומרון חוגגת בת מצווה: "קרה לנו נס"

11.6.2015 / 19:30

אילה שפירא נפגעה באורח קשה מבקבוק תבערה שהושלך לעבר הרכב שבו נסעה עם אביה. היום, חצי שנה לאחר היום הנורא, היא חוגגת את בת המצווה. בסרטון שיוצג באירוע מספרת אילה על הפיגוע ומתארת כיצד היא מתכוננת לחגיגה המרגשת

צילום: המדרשה לידע המקדש מיסודו של מכון המקדש

אילה שפירא נפגעה בדצמבר האחרון באורח קשה לאחר שפלסטינים השליכו בקבוק תבערה לעבר הרכב שבו נסעה עם אביה, שנפגע באורח קל, בסמוך להתנחלות מעלה שומרון. היום, כמעט חצי שנה לאחר הפיגוע הקטלני, היא חוגגת בת מצווה. במהלך האירוע החגיגי יוצג לקהל סרטון מושקע, בנושא בית המקדש, שבו מספרת אילה על אותו יום נורא ועל ההכנות לקראת האירוע המרגש.

בתחילת הסרטון אומרת אילה, שסבלה מכוויות בדרגה ג' ב-50% מגופה, כי כבר לפני חצי שנה היא תכננה שנושא בת המצווה יהיה בית המקדש. היא מספרת כי המשפחה תכננה לערוך סיור בישיבת בית אורות בהר הזיתים שבירושלים עם כמה חברות – אלא שאז אירע הפיגוע שגדע את התוכניות, ושבעקבותיו עברה אילה סדרה של טיפולים כדי לרפא את הכוויות החמורות שעל גופה.

בסרטון מוצגות תמונות מאותו פיגוע קטלני שבהן נראית המכונית שבה שהתה אילה עולה באש וברקע נשמעת השיחה שעורך אביה אבנר עם מוקד הביטחון האזורי. "אנחנו עדיין רוצים לעשות בת מצווה בנושא המקדש, רק שאנחנו נתמקד בקורבן התודה", אמרה אילה.

עוד כתבות בנושא:
שיפור קל במצבה של איילה שפירא: "זיהתה את אביה"
"נטשנו רכב בוער": השיחה למוקד אחרי הפיגוע בשומרון
"הבקבוק חדר לרכב, איילה התגלגלה על האדמה וכיבתה עצמה"

איילה שפירא חוגגת בת מצווה לאחר שנפגעה מבקבוק תבערה, יוני 2015. דוברות מועצה אזורית שומרון,
"אנחנו עדיין רוצים לעשות בת מצווה בנושא המקדש". אילה שפירא חוגגת בת המצווה, היום/דוברות מועצה אזורית שומרון

לאחר מכן, נראית אילה מכניסה את ההזמנות לבת המצווה למעטפות כשהיא עוטה את המסכה שמטרתה לטפל בכוויות. בהמשך, יושבת אילה עם אביה שאומר: "קרה לנו נס ואנחנו רוצים לומר תודה להשם ולכל האנשים שעזרו לנו". אילה אומרת כי היא רוצה להזמין לאירוע החגיגי את כל המשפחה ואת הצוות הרפואי שטיפל בה ועזר לה לעבור את הימים הקשים. אביה מוסיף כי הוא מודה לכל תושבי היישוב שתמכו בהם וסייעו בבית בזמן שאילה הייתה בטיפולים.

לקראת סופו של הסרטון נראים כל בני המשפחה מתכוננים לאירוע ומכינים חלות לכל המשתתפים. אילה מדגימה כיצד היא לשה את הבצק ולאחר מכן מכינים בני המשפחה בצוותא את החלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיגוע במעלה השומרון ע"י השלכת בקבוק תבערה, דצמבר 2014. יאיר שהם סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, דצמבר האחרון/מערכת וואלה! NEWS, יאיר שהם סוכנות תצפית

כחודש לאחר הפיגוע הואשמו שני צעירים בהשלכת בקבוק התבערה לעבר כלי הרכב של משפחת שפירא. על פי כתב האישום, השניים, קטין בן 16 ומוחמד בדואן, יצרו בקבוק תבערה והמתינו לכלי הרכב שבו נסעה רות שפירא, אם המשפחה, על מנת להשליך אותו לעברה. במקביל, הקטין יידה אבנים לעבר הרכב. משום שהפיגוע כשל עבורם, מכתב האישום עולה כי כשבוע לאחר מכן הם חזרו למקום והמתינו לרכב של משפחת שפירא שבו נסעו אילה ואביה, והשליכו לעברו בקבוק תבערה. כתוצאה, ניפץ הבקבוק את שמשת הרכב, חדר לתא הנוסעים וגרם לשריפה.

יממה לאחר הפיגוע הקטלני סיפר אביה של אילה לוואלה!NEWS על שאירע באותה נסיעה עם בתו. "המחבל חיכה לנו במארב", סיפר שפירא, שאושפז במצב קל עם כוויות בגפיים בבית החולים שיבא שבתל השומר. "ראינו את ההצתה של הבקבוק, הוא היה למעלה על המדרגה של הכביש. הבת שלי נפגעה, אבל הצליחה לצאת בכוחות עצמה". לדבריו, "היינו בדרך לבת מצווה של חברה של איילה, אבל התכניות השתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully