וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבקבוק חדר לרכב, איילה התגלגלה על האדמה וכיבתה עצמה"

26.12.2014 / 0:37

בני משפחתה של איילה שפירא, שמאושפזת במצב קשה לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר הרכב שבו נסעה, סיפרו כי היא פעלה בתושייה רבה. הבוקר חל שיפור במצבה. אביה: "המחבל ארב לנו. בתי נפגעה אך הצליחה לחלץ עצמה"

צילום: צוות צחי - כוננים קרנ"ש, אבי כהן, ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

אבנר שפירא, בן 45, אשר הוא ובתו איילה בת ה-11 נפגעו אמש (חמישי) בפיגוע שאירע בסמוך להתנחלות מעלה שומרון, תיאר בשיחה עם וואלה! חדשות את שאירע. "המחבל חיכה לנו במארב", סיפר שפירא, שמאושפז במצב קל עם כוויות בגפיים בבית החולים שיבא שבתל השומר. "ראינו את ההצתה של הבקבוק, הוא היה למעלה על המדרגה של הכביש. הבת שלי נפגעה, אבל הצליחה לצאת בכוחות עצמה". לדבריו, "היינו בדרך לבת מצווה של חברה של איילה, אבל התכניות השתנו".

שפירא סיכם ואמר: "הנושא שחשוב לי להשמיע הוא שיש פה עוד אירוע מלחמתי-צבאי, וצריך לטפל בו. החייל שזרק עלינו את הבקבוק אינו פושע, אלא שליח של העם הערבי ששלח אותו כדי לגרש את העם היהודי. זה הדבר החשוב באירוע הזה".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
השחיתות בישראל ביתנו: בשמאל מתפללים למען ליברמן
בג"ץ למדינה: להרוס את המאחז עמונה - בתוך שנתיים
ערב הסעודית: אישה שנתפסה נוהגת תואשם ב"טרור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המחבל חיכה לנו במארב". אבנר שפירא בבית החולים, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכאל ברונשטיין, סבה של איילה, אמר כי הוא "רק רוצה שהנכדה שלי תבריא, שתעבור את זה כמה שיותר מהר. למשפחה יש כוחות, אנחנו מקווים שהיא גם תהיה חזקה". לדבריו, "איילה פעלה בצורה נבונה ועם תושייה. הבקבוק חדר לאוטו והכול נשרף. הקצין אמר שהיא החלה להתגלגל על האדמה ולכבות את עצמה".

ברונשטיין סיפר שלפני חודש זרקו על בתו רות, אמה של איילה, בקבוק תבערה באותו מקום ונגרם נזק קל לרכבה. "בנס לא קרה לה כלום, כי הוא לא חדר למכונית. הצבא לא עשה כלום עם זה". לטענתו, "יש סביבה פוליטית שטוענת שמי שזורק אבנים זה כמו ילד שמסכן את הכביש והתנועה, אבל בעצם זה סוג של מלחמה. אני כועס על אלו שלא מבינים שזו מלחמה, אלא מתייחסים לזה כאל אירוע פלילי".

רות שהתה אמש בבית החולים לצדה של בתה, ואמרה: "איילה ילדה מאוד מיוחדת, ילדה חכמה באופן חריג שהייתה בדרך הביתה משיעור העשרה למתמטיקה למחוננים?. היא ילדה עם הרבה תושיה ואני בטוחה שהיא תתגבר על פציעתה". לדבריה, "הם הגיעו הביתה ברגל, מרחק של כמה מאות מטרים ממקום האירוע, ואז הזמנו את מד"א. איילה הספיקה לספר לי את מה שהיה". היא הודתה כי היא "מאוד דואגת, כמו כל אמא. אני מבקשת מכל עם ישראל להתפלל לשלומה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיגוע במעלה השומרון ע"י השלכת בקבוק תבערה, דצמבר 2014. יאיר שהם סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
"זו מלחמה". זירת הפיגוע בסמוך למעלה שומרון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, יאיר שהם סוכנות תצפית

האירוע התרחש בסביבות השעה 18:30. פלסטינים השליכו בקבוק תבערה לעבר כלי הרכב שבו נסעו אבנר ואיילה לעבר ביתם שבהתנחלות מעלה שומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים שיבא. בצה"ל חושדים שהפלסטינים ברחו מהזירה לכפר הסמוך תל. כוחות צה"ל טרם הצליחו לאתרם.

איילה, הבכורה מבין חמשת ילדיו של אבנר, עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים וקיים חשש לחייה, גם לאחר שהבוקר חל שיפור קל במצבה. היא סובלת מכוויות דרגה ג' ב-50% מגופה, בעיקר בפניה ובפלג גופה העליון. פרופ' אייל וינקלר, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שיבא אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הילדה סובלת "מפגיעות מאוד עמוקות בצוואר ובזרוע. יש חשש לחייה. צוותים של מנתחים פלסטיים יהיו אמונים על המשך הטיפול שלה. ישנו חשש לפגיעה ריאתית בשל שאיפת עשן וחסימה של דרכי הנשימה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

(עדכון ראשון: 25.12.14, 21:37)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית בוערת בזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון. ניב אהרונסון
המכונית לאחר שנשרפה/ניב אהרונסון
שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון. ניב אהרונסון
שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון/ניב אהרונסון
שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון. ניב אהרונסון
שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully