וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגנדה: שר המוסר יאסור סקס בזמן הפסקות צהריים

סיימון לוקודו, שר המוסר והיושרה של אוגנדה, כבר התבטא ויזם הצעות חוק נגד הומוסקסואלים ונגד נשים בלבוש לא צנוע. הפעם הוא יוצא נגד תופעה שלדבריו "מונעת מהציבור האוגנדי לעבוד בצורה יעילה"

מצעד הגאווה באנטבה, אוגנדה. AP
הומוסקסואלים באוגנדה/AP

שר המוסר והיושרה של אוגנדה, סיימון לוקודו, הפך לאחד האנשים הפרובוקטיביים והשנויים במחלוקת באפריקה, עם שורה של התבטאויות ויוזמות שערורייתיות בשנים האחרונות. אתמול (רביעי) לוקודו התראיין לטלוויזיה הלאומית באוגנדה וטען: "האוגנדים עושים יותר מדי סקס בזמן הפסקות הצהריים בעבודה".

לוקודו סיפר שהמשטרה החלה לבצע פשיטות על בתי הארחה במדינה, שאליהם עובדים הולכים במהלך שעות העבודה לשעה-שעתיים. לדבריו, השוטרים עצרו בעלים של בתי הארחה שבהם מצאו אנשים המגיעים למטרת קיום יחסי מין. "התופעה מונעת מהציבור האוגנדי לעבוד בצורה יעילה", טען לוקודו. "זה חלק מהתרופפות המוסר בחברה שלנו".

עוד בעולם:
צעיר "שנראה נשי" הותקף בלב קהיר; "עוברי אורח התעלמו"
האו"ם: איראן ממשיכה בפיתוח טילים שיכולים לשאת גרעין
פנייה לבית משפט בארה"ב: לבחון אם אדלסון היה בקשר עם ארגוני פשיעה סיניים

סיימון לוקודו, שר המוסר והיושרה, אוגנדה. פייסבוק, אתר רשמי
חושש מ"התרופפות המוסר בחברה האוגנדית". לוקודו/אתר רשמי, פייסבוק

לוקודו ידוע גם ביחסו הקשה כלפי הומוסקסואלים. כשנשאל אם הוא מדמיין את עצמו מסוגל לנשק גבר, הוא השיב: "אני אמות רק מהמחשבה הזו. זה בלתי-אנושי. אני אשתגע מזה. זה כמו לדמיין שאתה אוכל את הצואה שלך".

האופוזיציה באוגנדה מאשימה את לוקודו כי הוא "עורך מסע צלב מוסרי", והוא, מצדו, הצהיר שהוא מתכוון להילחם בזנות במדינה ולנקות אותה מערכים שליליים. לוקודו היה מעורב בשערוריות, בהתבטאויות פוגענית ובהצעות חוק פרובוקטיביות. בין היתר, הוא יזם חוק האוסר קיום יחסים חד-מיניים באוגנדה ודרש עונש מוות להומוסקסואלים. בית המשפט העליון באוגנדה דחה את ההצעה.

לוקודו אף הוביל חוק נגד פורנוגרפיה בשנה שעברה, שזכה לכינוי "חוק חצאיות המיני". במסגרת הקמפיין לקידום החוק טען השר שנשים בלבוש קצר מעודדות גברים לאנוס אותן. לא אחת נאלץ לוקודו להתנצל על אמירותיו הפוגעניות, ועדיין הוא נתון לביקורת גדולה הן באוגנדה והן מצד מדינות המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully