וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר הסודי של האסירים לחמאס: "ניהול כושל לעסקת שליט"

11.6.2015 / 7:30

עורכת דין ממזרח ירושלים מואשמת שעמדה בראש רשת שהעבירה מסרים בין בכירי חמאס לאסיריו בישראל. באחד המסרים נכתב: "המו"מ היה לא מקצועי. התקלות התפרסמו והאויב זכה". הכתבה המלאה במגזין סוף השבוע של וואלה!NEWS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העסקה התרוקנה מכל היגיון". אחת האגרות שהועברו על פי האישום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסירי חמאס היו מעורבים בפרטי עסקת שחרורו של גלעד שליט והביעו תרעומת רבה על האופן שבו נוהלה - כך עולה מחקירת פרשה שבמסגרתה מואשמת שירין עיסאווי, עורכת דין בת 37 ממזרח ירושלים, בכך שעמדה בראש רשת ששימשה את חמאס להעברת מסרים בין בכירי הארגון לבין אסיריו. עיסאווי, יחד עם אחיה מדחת, נאשמים שהפעילו משרד ששלח עורכי דין לקבל איגרות מוצפנות מן האסירים ולהעבירם הלאה בין כל בתי הכלא המחזיקים באסירים ביטחוניים בישראל.

באחד המסרים הללו, אסירי חמאס אף הביעו את מורת רוחם מאופן ניהול המשא ומתן על עסקת שליט: "בכל הכנות, המשא ומתן מלכתחילה היה כושל ולא מקצועי כלל. התקלות הופיעו בתקשורת והאויב זכה".

"העסקה התרוקנה מכל היגיון", כתבו האסירים. "השכל הישר אומר שאסיר פתח שישב חמש שנים לא יכלל ואחר מחמאס שנמצא כבר 30 שנה בכלא, ייכלל. אין בעסקה שום היגיון". באגרת אחרת שהתייחסה לשחרור אסירים כמחווה לאבו מאזן בכמה פעימות דרשו האסירים: "שהפעימה הראשונה תכלול אסירים שנשאר להם לא יותר מחמש שנים!".

עוד בוואלה חדשות:
לאחר שנה במעצר מנהלי: יו"ר הפרלמנט הפלסטיני שוחרר
אש"ף: "20% מהפלסטינים נעצרו על ידי ישראל מ-1967"
פתאום ישראל נותרה הידידה הכי חשובה של חמאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד שירין עיסאווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מעורכי הדין שנאשמים כי עבדו עם עיסאווי הוא מחמוד אבו סנינה, גם הוא תושב מזרח ירושלים. הוא נשלח לבקר את עבאס אל סייד, מאדריכלי הפיגוע הרצחני במלון פארק, המשמש כיושב ראש ארגון האסירים בבתי הכלא והיווה איש קשר מול מפקדת חמאס. באיגרת הכעוסה שכתב אל סייד לארגונים אחרים, הוא מביע זעם על "נטישת" דרך האסלאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"אחרי מאבק ארוך ראינו שלא קיבלנו אוזן קשבת אצלכם ושהנטל הוא לא אותו נטל כפי שאנחנו סוחבים אותו", כתב. "העמדות שלנו ושלכם השתנו, האסטרטגיות השתנו. אנו לא רוצים מכם תגמול ולא תודות, אלא רוצים לפרסם את עמדתנו. שלחנו לכם כמה מכתבים. ישנם קווים אדומים ואנו רואים שאתם הפרתם אותם. ידעתם שהמשפחות שלנו בוכות ולא טרחתם לעשות דבר".

הכתבה המלאה תפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה!NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully