וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגיש טוב וממשיך לעבוד": ג'ון קרי מתאושש מהפציעה

שר החוץ האמריקני העלה לטוויטר תמונה שלו מבית החולים, אחרי ניתוח שעבר בעצם הירך אותה שבר בתאונת אופניים. עדיין לא ידוע מתי ישוחרר. מחלקת המדינה מתעקשת שהדד-ליין לשיחות הגרעין עם איראן נותר על כנו

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, העלה לטוויטר תמונה שלו מבית החולים בבוסטון, שם הוא מחלים מניתוח שעבר ברגלו. ממחלקת המדינה נמסר שקרי מרגיש טוב ועובר טיפולי פיזיותרפיה. עדיין לא ידוע כמה זמן קרי ישהה בבית החולים.

"ממשיך לעבוד", נכתב מעל התמונה שבה קרי שנראה משוחח בטלפון. "הייתה לי שיחה טובה עם היועצת לביטחון לאומי (סוזן) רייס ובכירים ממחלקת המדינה". ב-31 במאי קרי מעד במהלך סיבוב בוקר על האופניים באזור הגבול שווייץ-צרפת ושבר את עצם הירך ברגלו הימנית. כתוצאה מכך הוא הפסיק את השתתפותו בשיחות הגרעין עם איראן שנוהלו בז'נבה והוטס מיידית לבית חולים במסצ'וסטס כדי לעבור ניתוח. קרי, בן 71, לא הצטלם או התבטא מאז עד הציוץ הבוקר.

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי מחלים מפציעה, 10 ביוני 2015. טוויטר, צילום מסך
"מרגיש טוב, שבוע אחרי הניתוח". קרי בבית החולים בבוסטון/צילום מסך, טוויטר

"קרי נותר מחויב ללוחות הזמנים בשיחות על תכנית הגרעין של איראן", מסר דובר מחלקת המדינה ג'ף ראתקה. הדד-ליין שנקבע לשיחות הוא 30 ביוני. עד אז שש המעצמות - ארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, רוסיה וסין – ינסו לחתום על הסכם עם אירן בתמורה להסרת הסנקציות הכלכליות שהוטלו עליה. "אנחנו מאמין שאפשרי להגיע להסכם", הוסיף ראתקה.

עוד חדשות מהעולם:
נגיף ה-MERS פוגע קשות בכלכלה של קוריאה הדרומית
קשיים בהרכבת ממשלה בטורקיה; "להגביל את כוחו של ארדואן"
בשל התרעה על פצצה: הבית הלבן הושם תחת עוצר למשך חצי שעה

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully