וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עובדים בפארקים לילדים נעצרו בחשד לפדופיליה

101 חשודים נעצרו במבצע של המשטרה בפלורידה שבו התחזו שוטרים לילדים ברשת, ובהם עובדים לשעבר בפארקים של דיסני, יוניברסל סטויוז וסי וורלד. בין העצורים גם חשודים בסרסור ובשידול לזנות

22 פדופילים נעצרו בארה"ב  9 ביוני 2015. משרד השריף, מחוז לייק,
22 החשודים שנעצרו/משרד השריף, מחוז לייק

עובדים לשעבר בפארק "הממלכה הקסומה" של דיסני, בפארק המים "סי וורלד" (SeaWorld) ובפארק שעשועי הקולנוע "יוניברסל סטודיוס" נעצרו אתמול (שני) בחשד לעבירות פדופיליה. בעוקץ שערכו בלשים בשני מחוזות בפלורידה, שבמסגרתו התחזו הבלשים לילדים, להורי ילדים או לסרסורים, נכנסו לצ'אטים שונים באינטרנט, נתפסו כבר בשבוע הראשון 22 אנשים שהסכימו להיפגש עם ילדים בני עשר במטרה לקיים עמם יחסי מין. שניים מהעצורים היו מוכרים לרשויות כעברייני מין.

נוסף על שלושת עובדי הפארקים לשעבר, במסגרת "מבצע L & P", על שם מחוזות לייק ופולק, שבהם התרחש התרגיל, נעצר גם אדם שעבד כיועץ נוער בקבוצה איסלאמית בוושינגטון. במהלך השלב השני של המבצע, נעצרו 79 אנשים נוספים בחשד למעורבות בסרסרות ועבודות שקשורות בזנות.

"האופן שבו העצורים מתקשרים והתשוקות שלהם מעידים על סטייה מקוממת", אמר שריף במחוז פולק, גריידי ג'אד. "כל 22 האנשים נסעו כדי לקיים יחסי מין והביאו עמם אמצעי עזר כדי לקיים סקס שערורייתי וסוטה". הרשויות שערכו את המבצע הודיעו שימשיכו לקיים מבצעים דומים בעתיד. גם בשנה שעברה נעצרו 22 אנשים, כולל שלושה עובדי 'דיסני וורלד", באותה השיטה.

עוד בעולם:
דוח חריף של ארה"ב נגד מצרים: "פוגעת בדמוקרטיה ובזכויות אדם"
פסגת G7 הסתיימה ללא בשורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully