וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית שהפכה לסמל במאבק נגד אונס - פרסמה קלטת סקס אלים

7.6.2015 / 12:13

אמה סולקוביץ' עלתה לכותרות לאחר שסחבה איתה לכל מקום את המזרון עליו לטענתה נאנסה. כעת, כחלק ממיצג אמנותי, היא מפרסמת קלטת שבה היא משתתפת באקט מיני אלים וסופגת ביקורת קשה

Columbia Daily Spectator

בסרטון - הסטודנטית מקבלת את התואר - עם המזרון עליו נאנסה

אמה סולקוביץ' בת ה-23 היא סטודנטית מאוניברסיטת קולומביה, שהתפרסמה ברחבי העולם לאחר שבשנה האחרונה סחבה אתה לכל מקום את המזרון עליו לטענתה נאנסה – לאות מחאה על הדרך בה בית הספר טיפל בתלונת האונס שלה. בשבוע שעבר היא שוב עלתה לכותרות – לאחר שיצרה, כחלק ממיצג אמנותי, קלטת סקס שלה בה היא נראית באקט מיני אלים.

בסרטון שנקרא "Ceci N'est Pas Un Viol" ("זה לא אונס") היא נראית בצילומים של מצלמות אבטחה, כשהיא מקיימת יחסי מין בהסכמה עם גבר בלתי מזוהה, אולם לאחר מספר דקות האקט נהיה אלים – היא בוכה מכאבים ומוחה נגדו בזמן שהוא סוטר לה, חונק אותה ובועל אותה באלימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרטון נקרא "Ceci N'est Pas Un Viol"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", הסרטון פורסם באתר ייעודי, והיא מסבירה שם כי לא מדובר בשיחזור של האונס אותו עברה, לטענתה. "מדובר ברמיזות לאונס", היא כתבה בהסבר המלווה לסרטון, "כל מה שמתרחש בסרטון הוא בהסכמה, אולם עשוי להזכיר אונס. זהו לא שיחזור אבל עשוי להראות ככזה". בנוסף, היא הסבירה כי הסרטון הוא "פחות עוסק בגבר ויותר בצופה". היא פונה לצופים בסרטון ושואלת: "האם אתם חושבים שאני הקורבן המושלם או הקורבן הגרוע בעולם? האם אתם מסרבים לראות אותי כאדם וגם כקורבן? אם כן – מדוע? האם זה כדי למנוע ממני להשמיע את קולי וכך להגדיל את יסורי?".

עוד באותו נושא

הסטודנטית קיבלה את התואר - עם המזרון עליו נאנסה

לכתבה המלאה
אמה סולקוביץ' שסוחבת מזרון במחאה על אונס שעברה. יוטיוב, צילום מסך
"זוהי הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי ללא הפסקה מאז האונס"/צילום מסך, יוטיוב

מאז ספטמבר, סולקוביץ' סוחבת איתה לכל מקום את המזרון עליו לטענתה היא נאנסה על ידי סטודנט נוסף בחדרה שבמעונות. למרות שהתלוננה על האנס שלה, כמו שתי תלמידות נוספות, הוא עדיין מסתובב חופשי ברחבי הקמפוס. כיוון ששמה לעצמה למטרה לשכנע את הרשויות, המשטרה וחבריה לספסל הלימודים, היא החליטה לסחוב על גבה את המזרן עליו בוצע האונס בכל עת – והחודש אף סחבה אותו לטקס קבלת התואר. היא הסבירה כי כל עוד דבר לא נעשה בנידון, היא תמשיך לשאת את מזרון המעונות הסטנדרטי הזה לכל שיעור, פגישה והרצאה. "זוהי הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי ללא הפסקה מאז האירוע", הסבירה. את המחאה שלה, לה קראה "הופעת המזרון - או לסחוב את האשמה" היא הפכה למיצג חזותי אותו היא הגישה כתזה לפרוייקט סיום לימודי התואר שלה במחלקה לאמנות חזותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתה כל כך בטראומה מהאונס שעברה עד שהיא הייתה חייבת לשחזר אותו עם מצלמות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון החדש שלה וההחלטה שלה לפרסם אותו ברשת גררו, כצפוי, תגובות זועמות של צופים שטענו שמדובר בסך הכל בפורנו. "למה החלטת להרוס לגבר הזה את החיים אם כל מה שרצית זה לעשות פורנו?", שואל אותה אחד מהמגיבים, ואחר כתב לה כי היא "הייתה כל כך בטראומה מהאונס שעברה עד שהיא הייתה חייבת לשחזר אותו עם מצלמות. נשמע הגיוני".

אולם מגיבים אחרים מיהרו לצאת להגנתה: "אל תקשיבי לשונאים, אמה. אנחנו מאמינים לך. זה עוד מקרה של גברים לבנים סטרייטים שרוצים לקבו לנשים כיצד לחיות את חייהן", כתבה לה מגיבה אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully