וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולדין נגד שאול": כך מפרסמים בעזה את גמר גביע הכדורגל

7.6.2015 / 9:12

במודעה הפרובוקטיבית שפרסמו מארגני משחק נעשה שימוש בתמונותיהם של לוחמי צה"ל שנהרגו ב"צוק איתן" ושגופותיהם נותרו בידי חמאס, מעל לשמות קבוצות משג'אעיה ושל רפיח - המקומות שבהם נהרגו

כרוז שהופץ ברצועת עזה לקראת גמר גביע בכדורגל ובו תמונות של אורון שאול ושל הדר גולדין. טוויטר, צילום מסך
המודעה הפרובוקטיבית/צילום מסך, טוויטר

ברצועת עזה ייערך היום (ראשון) גמר גביע רצועת עזה בכדורגל, בין הקבוצות של העיר רפיח ושל שכונת שג'אעיה. לצד הניסיון לעודד את הקהל להגיע למגרש, החליטו המארגנים לעורר פרובוקציה ולהשתמש בשמותיהם ובתמונותיהם של שני החיילים הישראלים שנהרגו במבצע "צוק איתן" וגופותיהם בידי חמאס, אורון שאול והדר גולדין, כסמלי הקבוצות במודעה המפרסמת את המשחק.

במודעה שפורסמה נכתב: "שני עמודי התווך של 'חוטפי' החיילים בסופו של גביע רצועת עזה". שמו של מועדון הכדורגל "איתיחאד שג'אעיה", מופיע תחת תמונתו ושמו של שאול אורון, שנהרג בקרבות בשג'אעיה, ואילו זה של המועדון השני, "חדמאת רפיח", תחת שמו ותמונתו של הדר גולדין, שנהרג בקרב בעיר.

סמל ראשון אורון שאול, לוחם בחטיבת גולני בן 21 מהיישוב פוריה עילית שליד טבריה, נהרג מירי טיל נגד טנקים לעבר נגמ"ש בשכונת שג'אעיה ב-20 ביולי 2014. שאול הוגדר תחילה נעדר, אך לאחר כמה ימים קבע את מותו הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ. למשפחה הובהר כי מבחינה הלכתית הוא מוגדר חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע.

סגן הדר גולדין, מפקד צוות בסיירת גבעתי בן 23 מכפר סבא, נהרג ב-1 באוגוסט ב-2014, כשחוליה של מחבלים מחמאס הסתערה על בית שבו שהה הכוח שלו, ואחד מהם התפוצץ על הכוח. כתוצאה מהפיצוץ נהרגו מפקד הסיירת, רב-סרן בניה שראל והלוחם סמל-ראשון ליאל גדעוני. כוחות נוספים שהגיעו למקום לא מצאו את גולדין ועלה חשש כי הוא נחטף. כיממה וחצי לאחר התקרית הודיעו נציגי צה"ל למשפחת גולדין כי בסריקות שנערכו באזור נאספו ממצאים פתולוגיים שמהם עולה כי בנם נהרג בקרב.

לפניות לכתב: aviissacharoff@walla.com

עוד בוואלה!NEWS:
בהוראת משרד הבריאות: הומלס חף מפשע אזוק שבועות למיטתו
היום ומחר: שביתה בקווי "אגד תעבורה" ברחבי הארץ
רגע לפני סיום תפקידו: רמטכ"ל צבא ארה"ב יבקר בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully