וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיוט של כל הורה": מטפלת חשודה שהכתה תינוק בן 8 חודשים

5.6.2015 / 10:30

המטפלת בת ה-56 נעצרה לאחר שהורי התינוק, שהבחינו בשטף דם על מצחו, צפו במצלמת האבטחה בביתם שבחיפה וראו אותה מכה את התינוק באגרופה. "הילד פחד לאכול, הוא היה בטראומה", סיפרה האם

עריכה: ליאור קירשנר צילום : מצלמות אבטחה

המשטרה עצרה שלשום (רביעי) את רחל לוי, בת 56 מקריית מוצקין, בחשד שהכתה תינוק בן 8 חודשים בעת שטיפלה בו ובאחיו התאום בביתם. המעצר התבצע עקב תלונה שהגישו שלשום ההורים, תושבי חיפה, לאחר שצפו במצלמת אבטחה שמתעדת את המעשה. בשעה 1:30 נעצרה המטפלת, ובשעות הבוקר שלאחר מכן הוארך מעצרה ביומיים בבית משפט השלום בעיר. היום היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים.

אמו של התינוק, שביקשה לשמור על עילום שם, סיפרה כי החשודה מטפלת בזוג התאומים כבר מהיותם בני שבועיים. לדבריה מדובר באשה שיש עליה המלצות כמי שנחשבת כמטפלת טובה בעבודה עם זוגות תאומים.

עוד בוואלה!NEWS:
"אני כורת לה את הראש": אב מירושלים נאשם בהתעללות בילדיו
חשד: גננת מהצפון התעללה בפעוטות במשך שנתיים וחצי
חשד: אם מנהריה ניסתה להטביע את בתה בת ה-5 באסלה

תיעוד: מטפלת מכה תינוק בן 8 חודשים. צילום מסך
"פתאום אני רואה אותה דופקת לילד אגרוף"/צילום מסך

לדברי האם, שלשום היא שבה לביתה מוקדם מהצפוי והבחינה באחד מבניה עם "סימן כחול רציני על המצח. עוד לפני שהספקתי לשאול את המטפלת מה קרה, היא אמרה לי שהילד קיבל מכה מהמזנון. אמרתי לה שזה לא הגיוני, בגלל צורת המזנון, ואז היא אמרה שהיא רק משערת שזה מה שקרה, כי אחרי שהיא שבה מהמטבח, אחרי שחיממה אוכל, היא הבחינה בו ליד המזנון והיא חושבת שהוא קיבל מכה מהפינה".

בשעות הערב אף שלחה המטפלת מסרון לאם ובו כתבה: "כואב לי הלב, תעני לי מה שלום הילד". "עניתי לה שהמצב יותר טוב ושלא תדאג", אמרה האם.

עקב חשדה, החליטה האישה לצפות עם בעלה בתיעוד מצלמת האבטחה בביתם. "ראינו שבזמן שהיא חיממה אוכל הילדים שיחקו והכל היה בסדר, בניגוד לדבריה כי הילד בכה ככל הנראה בגלל שקיבל מכה מהמזנון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אנחנו כל הזמן מחבקים אותו ואת אחיו. הצלנו אותם"

"פתאום, אני לא יודעת מה קרה, אני רואה אותה דופקת לילד אגרוף במצח", סיפרה האם. "אחר כך היא העבירה לו מגבון על המצח ומרחה משחה ושאלה אותו: 'למה אתה משגע אותי נשמה, תפסיק לבכות'".

ההורים לקחו את הילד לבדיקה בבית החולים כרמל בחיפה והבדיקות העלו כי מצבו טוב. עם זאת, הצוות הרפואי אמר לאם כי מכה כזו יכלה לגרום נזק קשה. "אתמול הילד פחד לאכול, כי הוא ספג את המכה בזמן שאכל. הוא היה בטראומה. אנחנו כל הזמן אתו ועם אחיו, מחבקים אותם ונותנים להם הרבה אהבה. אני מאמינה שהצלנו אותם. מה שעברנו הוא הסיוט של כל הורה. כעת נבדוק אם קרו מקרים נוספים לפני כן".

"קיים חשש כי בשחרורה עלולה היא לסכן את שלום הציבור"

בבית המשפט הכחישה המטפלת את החשדות המיוחסים לה. "לא הכיתי", אמרה. "אני עשיתי 'די, שקט', אפילו לא באגרוף. היה לו בצד שמאל של המצח כבר אדום. עשיתי עם היד על הסל-קל. הרמתי אותו אחר כך. הוא בכלל לא בכה בגלל זה. ראיתי את הסרטון. לא הכיתי אותו. אני נשבעת".

" צפיתי בסרטון המתעד את התקיפה של החשודה כלפי התינוק וזאת בשל היותו בוכה. מדובר בתקיפה ברוטלית", כתב השבוע בהארכת מעצרה השופט זאיד פלאח. "קיים חשש כי בשחרורה עלולה היא לסכן את שלום הציבור, מאחר ומדובר בתקיפה שהחשודה לא בחלה לבצע כלפי תינוק".

עו"ד רגינה קוזנץ, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בתגובה: "בית המשפט הורה על שחרורה של האישה בהסכמת המשטרה. מדובר באישה מבוגרת שמטפלת בילדים כבר יותר מ-20 שנה, מעולם לא היו תלונות על תפקודה ואין לה עבר פלילי. האישה שיתפה פעולה עם החוקרים, מסרה גרסה לאירוע ומכחישה שפעלה כדי לפגוע בילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully