וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך הגיבו הקופים שראו את עצמם לראשונה במראה

6.6.2015 / 7:27

צלם צרפתי הציב מראות בטבע ותיעד את תגובותיהם של בעלי החיים שהבחינו בהן. הוא לא ציפה שהתגובות להשתקפות שלהם במראה יהיו עד כדי כך מצחיקות. צפו במיטב התגובות

Xavier Hubert Brierre

הצלם הצרפתי אקסוויאר הוברט ביצע ניסוי מרתק, במהלכו הציב מראות ביערות גבון, אפריקה, כדי לבחון איך יגיבו בעלי החיים החולפים באזור למראה השתקפותם במראה - והתגובות מצחיקות יותר משחשבתם.

בין החיות שתועדו במצלמות הנסתרות נראו גורילות, קופים ונמרים שלא ידעו איך לאכול את מה שרואות עיניהם. בעוד הגורילות והנמרים ניסו לתקוף את עצמם במראה וחבטו בה באלימות, נראה כי הקופים די התלהבו מהרעיון ואולי אפילו הצליחו לזהות שמדובר בהשתקפות ולא בקופים אמיתיים שמביטים בהם מבעד לחלון זכוכית. הפיל הוא היחיד שהגיב באדישות, העביר מבט חטוף במראה והמשיך לדרכו.

בעלי חיים רואים את עצמם במראה. מערכת וואלה! NEWS
המראה משמינה קצת/מערכת וואלה! NEWS

כדי למנוע צפייה ארוכה בקלטות הצילום שלו, אקסוויאר הגדיר חיישני תנועה במצלמות, שהפעילו אותן בכל פעם שחיות בר התקרבו למקום. את המסע ליערות גבון הוא עשה בליווי אשתו, וסיפר כי על אף הימים הארוכים ועקיצות החרקים, הם נהנו מאוד מהחוויה. "אשתי ואני בילינו ימים ארוכים באתרי הצילום. לעיתים קרובות תקפו אותנו סוגים שונים של זבובים ודבורים", הוא סיפר ל-The Mirror, "הייתי צריך לנקות את המראות שהנמרים והקופים לכלכו בכתמי שומן, דם וצואה שהותירו חרקים שנתקעו במראה. אני מאוד מרוצה מהתוצאות".

עוד באותו נושא

מתיחה מוגזמת: תלמידים שחררו עשרות אלפי פרות משה רבנו בבי"ס

לכתבה המלאה

ככה הגיב הפיל למראה

והגורילה העצבני

והנמרים הסקרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully