וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה מוגזמת: תלמידים שחררו עשרות אלפי פרות משה רבנו בבי"ס

31.5.2015 / 9:46

בני נוער ששחררו 72,000 פרות משה רבנו בבית הספר כחלק ממעשה קונדס שהלך רחוק מדי - עומדים כעת בפני אישומים פליליים וטוענים שהעונש שקיבלו חמור מדי

קבוצת בני נוער ממרילנד עלו על רעיון מוזר וקיצוני לתעלול שיהפוך ללהיט ויראלי: לשחרר 72,000 פרות משה רבנו בבית הספר בו הם לומדים. לא ברור אם לתלמידים הייתה איזו כוונה נסתרת סביב הבחירה בתעלול המוזר הזה - אבל המשטרה לא הייתה מרוצה כלל והיא עצרה שבעה נעירם והאשימה את המעורבים בפרשה באישומים פליליים.

ברביעי האחרון, קבוצה של נערים לבושים במסכות וקפוצ'ונים פרצו לבית הספר התיכון צ'ופטיקון שבמורגנזה, מרילנד, בסביבות השעה 3:30 בלילה ושחררו כמות של לא פחות מ-72 אלף פרות משה רבנו שנקנו באמזון. ממשרדו של השריף המחוזי בסנט מרי, נמסר כי ארבעת החשודים הקטינים הואשמו בפריצה, הרס רכוש בעלות של 1,000 דולר ושיבוש פעילות בית הספר והם שוחררו להוריהם, בעוד 3 החשודים הבוגרים יועמדו לדין פלילי.

פרות משה רבנו שוחררו בבית הספר במרילנד. FOX 5, צילום מסך
72,000 פרות משה רבנו שוחררו בבית הספר. מתיחה גאונית או מוגזמת?/צילום מסך, FOX 5

על פי חדשות Fox 5, התלמידים יקבלו בנוסף עונש מבית הספר כשעל אחד מהם, בריאן רמינגה, אף נאסר להשתתף בטקס הסיום של בית הספר. "בבקשה תנו לי ללכת", רמינגה אמר לפוקס, "זה היה מעשה קונדס בלתי מזיק". הסטודנטים מחו על העונש בטענה שהמעשה שלהם לא הזיק לאף אחד ואף טענו שזה לא הוגן שלאחד המעורבים הותר לשחק במשחק אליפות המדינה בבייסבול בעוד על אחרים הוטלו הגבלות.

עוד באותו נושא

תלמידה הושעתה מבי"ס בגלל שמלה "סקסית" - והיא משיבה מלחמה

לכתבה המלאה
התלמידים מוחים על העונש שקיבלו המעורבים במתיחה. FOX 5, צילום מסך
התלמידים מוחים על העונש המוגזם שקיבלו המעורבים בתעלול/צילום מסך, FOX 5

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully