וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידה הושעתה מבי"ס בגלל שמלה "סקסית" - והיא משיבה מלחמה

לאחר שלורן וויגינס הושעתה מבית הספר בשל "לבוש בלתי הולם" - היא לא הסכימה לוותר: "בנים צריכים להישלח הביתה וללמוד לשלוט על עצמם", היא כתבה לסגן המנהל במכתב זועם

לורן וויגינס יוצאת נגד קוד הלבוש של בית ספרה. facebook, צילום מסך
השמלה שעוררה סערה בבית הספר/צילום מסך, facebook

לורן ווויגינס הושעתה מבית הספר לאחר שבים שני האחרון היא הגיעה לכיתה כשהיא לבושה בשמלה שחשופה בכתפיים ובגב ובהנהלת בית הספר חשבו שזה מסיח את דעתם של הבנים בשכבה. לורן לא הסכימה לעבור על כך בשתיקה והחליטה להחזיר מלחמה בשם כל הנשים באשר הן - ועד כה זכתה לתמיכה נלהבת ברשתות החברתיות.

לורן, תלמידת כיתה י"ב בתיכון הריסון טרימבל שבניו ברנזוויק, קנדה, לא הייתה מוכנה להיענש על חוסר השליטה העצמית של הבנים, כשלטענתה - מקור האשמה הוא לחלוטין בהם. בסטטוס שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "היום הושעתי מבית הספר בגלל שהלבוש שלי נחשב בעיני בית הספר לבלתי הולם ומסיח את הדעת לגברים צעירים. מספיק. נמאס לי מהסטנדרטים הלא הוגנים שאנחנו כנשים צריכות לעמוד בהם. נמאס לי מהאפליה נגד הגוף שלנו, וממש נמאס לי מההערות שאנחנו מקבלות שלא מאפשרות לנו להתלבש בנוח, מבלי להיחשב פרובוקטיביות מדי. הגיע הזמן לשנות את הלך הרוח בעולם. עכשיו". הסטטוס שלה זכה לאלפי שיתופים ותגובות, אך וויגינס לא עצרה כאן. במכתב זועם לסגן מנהל בית הספר, שיין סטורגאון, היא שפכה את כל מה שהיא חושבת על התנהלות בית הספר.

לורן וויגינס יוצאת נגד קוד הלבוש של בית ספרה. facebook, צילום מסך
"כל ילד שדעתו הוסחה בגלל השמלה שלי צריך להישלח לביתו וללמוד לשלוט על עצמו"/צילום מסך, facebook

"הגענו לנקודה שאנחנו לא יכולות יותר ללבוש את הבגדים שאנחנו מרגישות בנוח איתם מבלי שיאשימו אותנו שאנחנו פרובוקטיבות מדי", היא כתבה לו והתרעמה על "העובדה שיש לכם את הזכות להגיד לאישה צעירה להסתיר את הכתפיים שלה בגלל שזה 'בלתי הולם' ו'מסיח דעת". לורן אף הציעה פתרון אחר לבעיה - "כל ילד שדעתו הוסחה בגלל השמלה שלי צריך להישלח לביתו וללמוד לשלוט על עצמו".

מדיניות הלבוש בבית הספר הקנדי קובעת כי תלמידים חייבים להתלבש ב"טוב טעם על מנת שהתהליך החינוכי לא יופרע. זה כולל חולצות חשופות כתפיים ו/או גב ו/או בטן". על פי חדשות CBC. אמה, סינדי וויגינס, עומדת מאחוריה ב-100 אחוז, "היא לבשה את השמלה לראיון עבודה והתקבלה. אני לא מבינה מה רע בשמלה?", היא שאלה.

עוד באותו נושא

תלמידה גורשה מבית הספר - כי היא יותר מדי ג'ינג'ית

לכתבה המלאה

הפוסט של לורן, עם המכתב ששלחה

Today I received a detention because the outfit I am wearing is considered inappropriate and a sexual distraction to the...

Posted by Lauren Wiggins on Monday, May 11, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully