וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל ניצח את יחימוביץ' בקרב על ראשות ועדת הכלכלה

1.6.2015 / 20:33

בהצבעה בסיעת המחנה הציוני בכנסת קיבל ח"כ כבל 13 קולות, לעומת שמונה בלבד שקיבלה יריבתו. יחימוביץ' מיהרה לברך: "בטוחה שהוא ינהל את הוועדה בכישרון רב". הנגבי נבחר ליו"ר ועדת חוץ וביטחון, אלאלוף בראשות הרווחה

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) יעמוד בראשות ועדת הכלכלה - כך נקבע בתום הצבעה שנערכה הערב (שני) בסיעת המחנה הציוני בכנסת, שבה גבר ח"כ כבל על ח"כ שלי יחימוביץ'. ח"כ כבל קיבל 13 קולות, ואילו ח"כ יחימוביץ' קיבלה רק שמונה.

לאחר ההפסד בהצבעה, בירכה יחימוביץ' את כבל ואמרה: "איתן הוא פרלמנטר מעולה ומנוסה ואני בטוחה שהוא ינהל את הוועדה בכישרון רב. זו הייתה התמודדות הוגנת ונקייה, שנעשתה ברוח טובה, ולמפלגות רבות אחרות יש מה ללמוד מאיתנו".

לקריאה נוספת בנושא
כבר בקדנציה הראשונה: ח"כ חזן קיבל כמה תפקידים מרכזיים
אלקין: "בגין לא צריך להיפגע - הצטרף אחרון לממשלה"
בני בגין: "מי שמעריך שאתפטר מהכנסת - טמבל לא קטן"

סיעת המחנה הציוני, הכנסת, יוני 2015. מור שאולי
הרצוג וכבל בישיבת הסיעה בכנסת, היום/מור שאולי

יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג התייחס לזכייתו של כבל ואמר: "אני שמח על תהליך בחירות נקי וקצר שהתקיים בסיעה". הוא הוסיף כי "חברתי שלי יחימוביץ' היא ללא ספק מהמנהיגות החזקות והחשובות בסיעתנו ובכנסת כולה. מעמדה הבכיר בראש הרשימה יאפשר לנו להמשיך להוביל בשותפות חזקה לטובת אזרחי ישראל".

עוד הוסיף יו"ר האופוזיציה כי "לחברי איתן כבל אני מודה על שנשא על גבו את ניהול הסיעה וריכוז האופוזיציה בכנסת האחרונה. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהובלת ועדת הכלכלה מול תוכניותיה הרעות והמסוכנות של ממשלת נתניהו".

כמו כן, ח"כ צחי הנגבי (הליכוד) נבחר ליו"ר ועדת חוץ וביטחון בפעם השלישית וח"כ אלי אלאלוף (כולנו) נבחר ליו"ר ועדת הרווחה. ח"כ משה גפני (יהדות התורה) שב לתפקיד יו"ר ועדת הכספים וח"כ דוד אמסלם (הליכוד) נבחר לכהן כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה.

(עדכון ראשון: 18:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully