וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בקדנציה הראשונה: ח"כ חזן קיבל כמה תפקידים מרכזיים

1.6.2015 / 16:45

חבר הכנסת, ששובץ רק במקום ה-30 ברשימת הליכוד לכנסת, ישמש סגן יו"ר הכנסת ויהיה חבר בשורת ועדות חשובות, בהן ועדת חוץ וביטחון. זאת לאחר שאיים לא להצביע יחד עם הקואליציה אם לא ייענו דרישותיו

צילום: עומר מירון, עריכה: ניר חן

במסגרת חלוקת התפקידים בכנסת, זכה היום (שני) חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) בשלל גדול במיוחד – חזן, שלו זאת הכהונה הראשונה וששובץ רק במקום ה-30 ברשימת המפלגה לכנסת, ישמש סגן יו"ר הכנסת ויהיה חבר בכמה ועדות מרכזיות: החוץ והביטחון, הכספים, ביקורת המדינה, הרפורמות וכן ועדת הכנסת. ח"כ חזן דרש בימים האחרונים את תפקיד סגן שר החוץ ועל אף שלא קיבל את המשרה היוקרתית, הוא פוצה במינויים הללו. זאת, אחרי שאיים לא להצביע יחד עם הקואליציה אם לא ייענו דרישותיו.

מוקדם יותר היום, בריאיון לאולפן וואלה!NEWS, התייחס שר הקליטה זאב אלקין לרצונו של חזן לקבל תפקיד משמעותי יותר מחבר כנסת כבר עכשיו. "אני יכול להבין את רצונו של לבוא לידי ביטוי, ואני לא חושב שחזן יישאר מאחור", אמר. "או שתהיה חלוקת תפקידים בין כל חברי הסיעה או שלחילופין יהיו בחירות בסיעת הליכוד. אבל אני לא חושב שתפקיד סגן שר החוץ בכלל על הפרק. יש שם מישהי שראש הממשלה מינה", אמר בהתייחסו לח"כ ציפי חוטובלי.

לקריאה נוספת:
בני בגין: "מי שמעריך שאתפטר מהכנסת - טמבל לא קטן"
"נחצו קווים": דווקא בשיעור על אחדות - הרצוג תקף את בנט
6 מיליון על מטוס לארה"ב: הוצאות משרד ראש הממשלה נחשפות

ח"כ אורן חזן עם בני משפחתו לקראת השבעת הכנסת ה-20 מרץ 2015. עומר מירון
זכה בשורת תפקידים חשובים. ח"כ חזן/עומר מירון

בריאיון התייחס אלקין גם לקבלתו את תיק ירושלים ואמר: "הסיכום ביני לבין ראש הממשלה היה שבנוסף לתיק הקליטה, אמשיך לפעול בעניינים מדיניים ביטחוניים. לכן, באופן טבעי, ברגע שנוצר צורך לקחת ממני את התיק לעניינים אסטרטגיים, היה ברור לראש הממשלה שצריך סיכום אלטרנטיבי. כל חיי אני סביב ירושלים, ועבדתי לא מעט מול ראש העיר".

הערב, צפוי אלקין להתמנות לשר לענייני ירושלים. "אני לא חושב שזה גרם לראש הממשלה להפר הבטחה לברקת וביזה אותו", אמר. "גם הסיכום איתי היה פומבי ומפורש. הרי היינו כפסע מכך שבנט יהיה השר לירושלים, וזה מה שניר ברקת רצה למנוע יותר מכל. ראש הממשלה מראש השאיר אופציה שהוא ימנה שר לענייני ירושלים".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully