וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר יואשם במעשה מגונה בנהגת שהוכרחה להתפשט בפניו

1.6.2015 / 12:00

מוחלס חטיב, שוטר סיור במרחב מוריה, יואשם בכפוף לשימוע שביצע חיפוש לא חוקי על גופה של האישה, בטענה לחשד כי היא מחזיקה "סמים או סכינים". בחקירתו התברר כי אין זו הפעם הראשונה

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) הודיעה לסנגורו של השוטר מוחלס חטיב כי היא שוקלת להעמידו לדין פלילי. חטיב, בן 27 מכפר סמעה, חשוד בעבירות של מעשה מגונה ושימוש לרעה בכוח המשרה, והאישום נגדו יוגש בכפוף לשימוע שייערך לו.

ב-18 במאי השנה, בשעה 1:45, חטיב עצר רכב בכביש בגין בירושלים כששירת כשוטר סיור במרחב מוריה. לפי החשד, כשעצר הרכב הורה חטיב לנהגת למסור לידיו תעודת זהות ורישיונות נהיגה ורכב. בהמשך הורה חטיב לנהגת להתלוות אליו לניידת שחנתה בסמוך, לצורך תשאולה.

בשלב זה, לפי החשד, הודיע חטיב לנהגת שבכוונתו לערוך חיפוש על גופה תוך טיעון כזה כי ישנו חשד שהיא נושאת "סכינים או סמים", כלשונו. זאת, חרף העובדה שידע כי חיפוש על גופה של אישה מצד גבר מנוגד לדין ולהנחיות המשטרה.

עוד בוואלה!NEWS
כשג'וינט לא חוקי בוער, למדינה נשרפים מיליארדים
חשד: מטפלת התעללה בתאומים בני 5 חודשים "כי שיגעו אותה"
משלמים משכנתא, קיבלו מפתח - ולא יכולים להיכנס לדירה

השוטר התעקש שהנהגת תסיר את חולצתה - חרף תחנוניה

חטיב החל בחיפוש והורה לנהגת להסתובב כשפניה מופנות לניידת, ולהרים את חולצתה. המתלוננת, שחששה מפניו, פעלה בהתאם לדרישותיו והרימה מעט את חולצה, מעל גובה המותן. חטיב לא הסתפק בזה, ועל פי החשד הורה לה להוריד את הסוודר לחלוטין. המתלוננת טענה באוזני החשוד שוב ושוב כי אינה מסתירה דבר בבגדיה או על גופה, אך בשל התעקשותו הורידה בלית ברירה את חולצתה.

בשלב זה, תוך שהוא מבצע חיפוש על גופה, חטיב ביצע בה לכאורה מעשים מגונים. המתלוננת חשה מצוקה רבה והתחננה בפניו שיחדול ממעשיו, תוך שהיא מציינת פעם נוספת כי אינה מסתירה דבר. חטיב לא שעה לתחנוני הנהגת והמשיך במעשיו.

בשלב מסוים הודיע לה חטיב כי היא חופשיה ללכת לדרכה, אלא שאז המתלוננת שאלה אותו לשמו והוא השיב לה בכזב כי שמו "בני". למחרת הגיעה האישה נסערת למשרדי מח"ש וגוללה בפני החוקרים בצוות ירושלים את שעבר עליה בליל אמש. בתום בדיקה מהירה אותר השוטר החשוד ולמחרת הוא נעצר לחקירה. בחקירתו התעורר חשד כי אין זו הפעם הראשונה שחטיב ביצע לכאורה מעשים מעין אלה, ואף התגלה מקרה נוסף שבה נהג באופן דומה וביצע מעשים מגונים באישה אחרת שעצר כביכול לצורך בדיקת רישיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully