וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אור יהודה התמוטט בדיון בהארכת מעצרו

31.5.2015 / 16:40

דוד יוסף, החשוד בשורת עבירות מין בנשים, ובהן כאלה שעובדות תחתיו בעירייה, התמוטט בחניון בית משפט השלום בראשון לציון בטרם החל הדיון בעניינו. הדיון התנהל בהעדרו ובסופו הוארך מעצרו בחמישה ימים

צילום: יותם רונן, מאצ'י הוף; עריכה: גדי וינסטוק

מעצרו של ראש עיריית אור יהודה דוד יוסף, החשוד בעבירות מין, בין היתר בנשים שעובדות תחתיו בעירייה, הוארך היום (ראשון) בחמישה ימים. הדיון התקיים בהעדרו, לאחר שהוא התמוטט בחניון בית משפט השלום בראשון לציון לפני הדיון. הוא טופל טיפול ראשוני בידי שוטרים במקום ולמקום הוזעק צוות מד"א. הוא פונה לצורך בדיקות רפואיות.

השופט עמית מיכליס הורה להאריך את מעצרו כפי שביקשה המשטרה, שכן לדבריו קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה לביצוע המעשים. לדברי מיכליס, בימים האחרונים ביצעה היחידה החוקרת עשרות פעולות ובעקבות כך התבססו החשדות נגד יוסף. עוד הוסיף השופט כי קיימת מסוכנות שהחשוד ישבש את החקירה. זאת, לאור ריבוי המעשים וריבוי התלונות, ולאור האיומים על מתלוננות בעבר.

המתלוננת על ראש עיריית אור יהודה: פוטרתי מתוך התנכלות

יוסף נעצר בשבוע שעבר בחשד שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בחמש נשים לאורך השנים, ואף ביצע באחת העובדות שלו בעילה אסורה בהסכמה. כמו כן, הוא חשוד שהשתמש שלא כדין בכספי הרשות כדי להעניק לנשים הללו ולאחרות טובות הנאה ושניסה לשבש את החקירה.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
שישה חודשי עבודות שירות וקלון לראש עיריית רמת השרון
באבטחה מתוגברת: בכירי העבריינים מובאים להארכת מעצרם
עבדאללה ברגותי עשוי להישלח לצינוק כי התראיין בטלפון מוברח

ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, התמוטט במהלך הארכת מעצרו, מאי 2015. מגד גוזני
יוסף לאחר שהתמוטט מחוץ לבית המשפט, הבוקר/מגד גוזני

הפרשה נחשפה בעקבות תלונה שהגישו חמש הנשים, ובהן בכירה במוסד הקשור לעירייה. על פי החשד, בעקבות תלונתה ניסה הבכיר לשבש את החקירה, ובין היתר הוא חשוד כי פעל כדי להדיח אותה מתפקידה ולהביא לפיטוריה ממקום עבודתה הממומן על ידי העירייה. נוסף על חקירתו, ערכו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 חיפושים בביתו של יוסף, במשרדו ובכמה מוקדים נוספים בעיר. המשטרה סבורה כי מספר המתלוננות נגדו צפוי לעלות בקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בכיר בעיריית אור יהודה, בית משפט השלום, ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
יוסף בהארכת מעצרו הקודמת בשבוע שעבר/מגד גוזני

במשטרה מדברים על דפוס פעולה כמעט זהה של יוסף כלפי המתלוננות השונות. לפי החשד, הוא הציע לכמה נשים, שחלקן היו כפופות לו ישירות, הצעות שכללו אירוח בבתי מלון יוקרתיים וארוחות במסעדות, ושם הוא ניסה לבצע בהן מעשים מיניים. לפי החשד, מימון ההצעות הגיע מכספי העירייה. הנשים שנענו לחיזוריו זכו לקידום ולהטבות רבות, בין היתר הטבות כלכליות במסגרת המשרה שלהן. לעומת זאת, לפי החשד, אלו שהתנגדו וסירבו להצעות זכו להתנכלות מצדו ולהרעה בתנאי העסקתן, והן הועברו מתפקידיהן בעירייה או במוסדות שקשורים אליה.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 16:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully