וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים בתיכון ברמת גן: 17 תלמידים עוכבו לחקירה

29.5.2015 / 16:47

שני תלמידים בני 17 נעצרו בחשד שסחרו וסיפקו לחבריהם סמים, ואילו 15 נוספים נחקרו בחשד שהשתמשו בהם. בחודש פברואר האחרון נחקרו עשרות תלמידים מתיכון בתל אביב בחשד לסחר ושימוש בסמים

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

(התיכון בתל אביב שבו לומדים התלמידים החשודים בסחר ושימוש בסמים, פברואר האחרון)

17 תלמידים מבית ספר תיכון ברמת גן עוכבו לחקירה בחשד שהשתמשו וסחרו בסמים. 15 תלמידים עוכבו לחקירה בחשד לשימוש בסמים בתוך ומחוץ לשטח בית הספר, ואילו שניים נוספים, בני 17, נעצרו בחשד שסחרו וסיפקו לחבריהם את הסם בזמן ולאחר שעות הלימודים. השניים הובאו אתמול להארכת מעצר בבית משפט לנוער בתל אביב ושוחררו למעצר בית למשך חמישה ימים.

בחודש פברואר האחרון עצרה משטרת מרחב ירקון את אלעזר ודני חדד, שני אחים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הרצליה, בחשד שעמדו בראש הרשת שהפיצה את הסמים בקרב תלמידים משני בתי ספר תיכוניים בעיר. כמו כן, המשטרה חושדת כי אמם של השניים סייעה להם בפעילותם.

"האם ושני בניה חילקו את העיר הרצליה לתחומי הפעילות שלהם, כשכל אחד קיבל אזור פעילות של הפצת סמים לתלמידים ולצעירים", אמר החוקר רב-סמל מתקדם דניאל אפרגן. על פי חוקרי המשטרה, בחלק מהמקרים סיפקו האחים מריחואנה וחשיש לנערים שהיום הם בני 15 ו-16 מאז היו בני 13.

עוד בוואלה חדשות:
בתו של הרב עובדיה על צנזור השרות: "אולי רוצים שנלך עם רעלות?"
חשד: לבנוני תכנן פיגועים נגד מטרות ישראליות בקפריסין
בהוראת בית הדין: עובדי הרכבת לא ישבתו ביום ראשון

אילוסטרציות בני נוער מעשנים. ShutterStock
15 תלמידים נחקרו בחשד לשימוש בסמים./ShutterStock

בהמשך אותו החודש נחקרו עשרות תלמידים בני 17-16 מתיכון בתל אביב בחשד לסחר, תיווך ושימוש בסמים. על פי החשד, רשת הסחר בסמים עבדה כרשת מאורגנת, כאשר לכל אחד מהמעורבים היה תפקיד מוגדר - ספקים, מתווכים ומשתמשים.

"במסגרת החקירה הסמויה עלתה לנו תמונה חמורה מאוד לגבי הרבה מאוד קטינים בתל אביב מבתי ספר שונים שמשתמשים בסמים. אבל חמור מכך, שהם הפכו את זה לאורח חיים די קבוע, בעידוד ובתמיכה של הורים, אחיות ובני משפחה", אמר אז סגן-ניצב דאודי, שניהל את החקירה. "אותם קטינים הפכו את השימוש היום יומי שאנו מכירים אותו בשגרת הטיפול בנוער שמשתמש בסמים לעסק שממנו הם מרוויחים כספים ובכך בעצם הם הפכו את עצמם למתווכים וסוחרים, וזה כמובן למען בצע כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully