וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים בבית הספר בהרצליה: עשרות נערים חשודים

16.2.2015 / 22:11

המשטרה עצרה זוג אחים, תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם, בחשד כי ניהלו רשת שסיפקה מריחואנה וחשיש לתלמידים בשני בתי ספר תיכוניים. כמה נערים אף חשודים ששימשו כבלדרים. מעצר האחים הוארך בשבוע

בית ספר בויאר בירושלים, יוני 2011. עומר מירון
"פרשה מורכבת ומרובת מעורבים". למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה/עומר מירון

עשרות תלמידים בשני בתי ספר תיכוניים בהרצליה חשודים כי רכשו במהלך החודשים האחרונים סמים מסוג מריחואנה וחשיש. משטרת מרחב ירקון עצרה אתמול (ראשון) שני אחים תושבי העיר, אלעזר ודני חדד, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שעמדו בראש הרשת שהפיצה את הסמים בקרב התלמידים. בכוונת חוקרי משטרת מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, לעצור בתקופה הקרובה כמה חברים נוספים ברשת.

שני האחים החשודים שניהלו את רשת ההפצה נעצרו כבר לפני כמה חודשים על ידי שוטרי תחנת גלילות, גם אז בחשד להפצת סמים בהרצליה. במשטרה חושדים כי מיד לאחר שחרורם ממעצר הם המשיכו לשווק - הן באופן ישיר והן באמצעות אחרים - סמים לבני נוער משני בתי ספר תיכוניים בעיר. הספקת הסמים נעשתה בשתי דרכים, האחת מביתם של השניים ברחוב הר נבו בעיר, והשנייה על ידי שיווק באמצעות בלדרים. עד כה, איתרה המשטרה תשעה נערים, אשר הודו בחקירה ברכישת סמים מצמד האחים. במשטרה טוענים כי ישנם עוד עשרות נערים המעורבים בפרשה, כשארבעה מהם אף שימשו לפי החשד כבלדרים.

אתמול, בעת ששהו האחים חדד בדירתם פשטו השוטרים על הבית ועצרו אותם. הם מצאו במקום כמות גדולה של חומר החשוד כקנאביס. במהלך דיון בעניינם בבית משפט השלום בתל אביב הכחישו השניים כי מכרו סמים לנערים. השופט ירון גת הורה על הארכת מעצרם בשבעה ימים. הוא קבע, בין היתר: "עיון בדוח הסודי מעלה כי ישנן פעולות חקירה רבות לביצוע, ובכלל זה יש צורך לחקור עדים רבים נוספים ומעורבים נוספים. מדובר בפרשה מורכבת ומרובת מעורבים".

עוד בוואלה! חדשות:
הקרע מחריף: משפחת עובדיה יוסף סירבה לסייע לש"ס בקמפיין
עתירה: להסיר מהרשת את סרטון הסיור במעון ראש הממשלה
מה עשו גבר ואישה עירומים ומדממים בפאב בתל אביב?

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully