וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו גבר ואישה עירומים ומדממים בפאב בתל אביב?

16.2.2015 / 18:46

באי הפאב נדהמו כשהשניים התפרצו למקום בסוף השבוע האחרון - ואחריהם גבר נוסף שאחז בסכין. הם מיהרו להזעיק את המשטרה שעצרה את החשוד. רק בחקירה התבררה התמונה המלאה

אילוסטרציה – דיסקוטק. ShutterStock
עובדי הפאב הפרידו בין החשוד לבין שני הנמלטים/ShutterStock

תל אביב, שעת לילה מאוחרת בסוף השבוע האחרון. גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם, לבושים לבוש מינימאלי, התפרצו בריצה לאחד הפאבים בעיר. באי הפאב ההמומים נדהמו לראות את הגבר כשהוא מדמם מאוזנו ואת האישה שרעדה וזעקה לעזרה. כעבור שניות ספורות, נכנס בעקבותיהם גבר נוסף עם סכין בידו וניסה לפגוע בשניים. עובדי הפאב הפרידו בין הצדדים והזעיקו את שוטרי תחנת לב תל אביב, שהגיעו למקום ועצרו את החשוד.

עד מהרה התבררה התמונה המלאה. האישה שנכנסה לפאב נשואה לחשוד. בני הזוג נפרדו לאחרונה ופתחו בהליך גירושין. בינתיים, היא הכירה את הגבר השני והחלה להיפגש אתו. משגילה זאת, החליט הבעל בנפרד לצאת ל"מבצע בילוש", על מנת "לשפר עמדות בדיון הגירושין בבית הדין הרבני בתל אביב", כפי שטען בפני החוקרים לאחר שנעצר.

צילום מביך ונשיכה באוזן

מהחקירה עלה כי במהלך המעקב שערך, הבחין החשוד באשתו מגיעה לבית מגורים במרכז העיר. הוא הציץ דרך חלון הקומה הראשונה של המבנה ותפס אותה "על חם" מקיימת יחסי מין עם בן זוגה החדש. בשלב הזה, על פי החשד, הוא פרץ לדירה ונכנס לחדר השינה כשהשניים עירומים. הוא החל לצלם אותם במצלמת הטלפון הנייד שאחז בידו ובמקביל צעק על אשתו בנפרד.

השניים ניסו להתחמק מהצילומים המביכים והגבר אף ניסה להדוף את הבעל אל מחוץ לדירה, אלא שאז, על פי החשד, התפתחה קטטה אלימה שבמהלכה היכה הבעל את אשתו בנפרד ואת המאהב שלה. השיא של התקיפה, כך נראה, הגיע כאשר נשך הבעל את אוזנו של המאהב וגרם לו לחתך עמוק. בשלב הזה, הצליחו האישה והמאהב לחמוק בקושי רב מהדירה והחלו לרוץ לעבר הפאב הסמוך כדי להזעיק עזרה.

השוטרים שהגיעו למקום עצרו כאמור את הבעל החשוד. במהלך החקירה, כשביקשו לצפות ב"תיעוד" שצילם החשוד, הופתעו לגלות שהאישה והמאהב כלל אינם נראים בזמן קיום יחסי המין משום שהבעל לא כיוון את עדשת המצלמה לעברם בטעות. למרות זאת, ניתן היה לשמוע את השניים כשהופתעו מהופעתו של הבעל בדירה. בתום החקירה, שחרר בית משפט השלום בעיר את החשוד לביתו.

עוד בוואלה! חדשות:
פושט מדים: מיטב הפספוסים של בני גנץ
הסדר הטיעון עם אביו של אייל גולן: רק שנתיים בכלא
הכבאים צפו בזמן שהאם שרפה את הבית בו נאנסה ונרצחה בתה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully