וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאים צפו בזמן שהאם שרפה את הבית בו נאנסה ונרצחה בתה

לפני כשש שנים סאמר בת השבע נעלמה בדרך לבית הספר. כעבור יומיים נמצאה גופתה, לאחר שנאנסה ונחנקה למוות. ביתו של הרוצח נשרף השבוע והאם זכתה להיות זו שמציתה אותו

דיאנה תומפסון מציתה את הבית של הגבר שאנס ורצח את בתה. bob mack, AP
"אני עכשיו הזאב הרע ואני משמידה את הבית". דינה תומפסון מחוץ לבית השרוף/AP, bob mack

אמא של ילדה שנאנסה ונרצחה לפני כשש שנים ,הורשתה לשרוף עד אפר את הבית בו חי רוצח בתה. ביום חמישי האחרון, דינה ת'ומפסון הציתה אש, באישורם ובפיקוחם של כוחות כיבוי אש, בבית באורנג' פארק בפולרידה, בו נשמה בתה את נשימותיה האחרונות.

צפו בדיווח החדשותי על הפרשה

סאמר, בתה בת ה-7 של דיאנה, נעלמה באוקטובר 2009 בזמן שהלכה לבית הספר וגופתה נמצאה לאחר יומיים במזבלה במרחק 90 ק"מ מהמקום בו נעלמה. בחקירה עלה כי היא עברה התעללות מינית ונחנקה למוות. בפברואר 21012, ג'ארד הארל הודה בחטיפתה, רציחתה ואינוסה והוא נדון למאסר עולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סאמר תומפסון ורוצחה ג'ארד הארל. משטרת ארה"ב, מערכת וואלה! NEWS
הרוצח והקורבן/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ארה"ב

הארל בן ה-29 חי בבית של אמו בזמן הרצח ושם החזיק את סאמר. לאחר מעצרו הבית הועבר לבעלות הבנק, שתרם אותו לקרן צדקה שהקימה האם המתאבלת. הקרן העבירה את הבית לידיהם של שירותי הכיבויי, בכדי שיוכלו לשרוף אותו במסגרת אימונים לכיבוי שריפות. דיאנה ת'ומפסון קיבלה אישור להיות זו שמציתה את האש בבית והיא זרקה זיקוק בוער דרך החלון לעבר ערימת חומר דליק שהוצבה בתוכו. "אני זכיתי לשרוף את הבית הזה. אני עכשיו הזאב הרע ואני משמידה את הבית", היא אמרה לרשת חדשות מקומית. כעת צפויים לוחמי האש להתאמן במקום במשך יומיים ולאחר מכן ככל הנראה יוקם על חורבות הבית מגרש משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully