וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה מהולה בעצב": רועי חגג בר מצווה בבית החולים

29.5.2015 / 0:10

זמן רב תכננה משפחת מלכה את החגיגה לכבוד בן הזקונים. אלא שלאחר שאחותו הבכורה נפצעה קשה מאוד בתאונה, התכניות השתבשו. משחל שיפור במצבה, החליטו לקיים את החגיגה בבית החולים

טקס בר המצווה של רועי מלכה בבית החולים רמב"ם  מאי 2015. אדי כהן, מערכת וואלה! NEWS
"רועי בירך את אחותו ואיחל לה החלמה מהירה". רועי ודודו דויד/מערכת וואלה! NEWS, אדי כהן

משפחת מלכה ממעלות תכננה זמן רב את בר המצווה של בן הזקונים רועי משה. הם סגרו אולם, קנו בגדים חדשים ושלחו את ההזמנות, אך לפני כחמישה שבועות השתנו התכניות לאחר שהאחות הבכורה, רותם תמר בת ה-19, נקלעה לתאונת דרכים קשה. בתאונה חזיתית שאירעה במוצאי יום העצמאות בכביש עוקף קריות נהרגה נוסעת אחד מכלי הרכב. רותם שנסעה במכונית השנייה נפצעה באורי קשה מאוד.

רותם פונתה לחדר ההלם בבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא סובלת מפציעות פנימיות מרובות. במשך כשלושה שבועות הייתה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ כללי, כשהיא מורדמת ומונשמת לסירוגין, בזמן שצוות המחלקה עשה ככל יכולתו לייצב את מצבה. בתום סדרת ניתוחים וטיפולים שעברה היא החלה להראות סימני התאוששות ולבסוף שבה להכרתה. לפני כשבועיים היא הועברה למחלקה לכירורגיה כללית, להמשך טיפול והשגחה.

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו: תהליך מדיני עם מדינות ערב – רעיון טוב
קטטה המונית במשחק כדורגל בין קבוצות של יהודים וערבים
צעיר טבע למוות במאגר בית זית שליד ירושלים

טקס בר המצווה של רועי מלכה בבית החולים רמב"ם  מאי 2015. אדי כהן, מערכת וואלה! NEWS
משפחת מלכה/מערכת וואלה! NEWS, אדי כהן

בשל נסיבות האירוע, דחתה משפחת מלכה את מסיבת בר המצווה של הבן, שיום הולדתו העברי חל בחג השבועות. אולם, משחל שיפור במצבה של הבת, החליטה המשפחה להביא קצת שמחה אל בית החולים. במאמץ משותף עם הרב שמואל קפלן, רב בית החולים, וצוות מחלקה כירורגית א', קיימו את טקס בר המצווה בבית הכנסת של רמב"ם, כדי שגם רותם תוכל לקחת חלק בחגיגה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אין עין שלא הזילה דמעה"

ביום שני השבוע, באירוע אינטימי וצנוע, חגג הבן את יום הולדתו ה-13, בנוכחות משפחה וחברים קרובים. "זו סיטואציה לא פשוטה, אבל עשינו זאת בשמחה", אמרה ורד, אם המשפחה. "יום לפני האירוע הבאתי לרותם את הבגדים והאיפור. ביום עצמו ירדנו מהמחלקה לבית הכנסת. רותם התרגשה מאוד וגייסה את כל הכוחות כדי להיות שם בשביל אחיה. כולנו התרגשנו מהמעמד".

לדברי הדוד דויד ביטון, "זו הייתה שמחה מהולה בקצת עצב. המחזה היה מרגש. בהנחת התפילין ובהוצאת ספר התורה, רועי בירך את אחותו ואיחל לה החלמה מהירה. אין עין שלא הזילה דמעה".

בימים הקרובים צפויה רותם להשתחרר מבית החולים למסגרת שיקומית. בהמשך מתכננים בני המשפחה חגיגת בר מצווה נוספת ומקווים שעד אז רותם תתחזק ותבריא. "היא מפתיעה אותנו כל הזמן", אמרה האם והוסיפה כי בתה "מתקדמת יפה בתהליך ההחלמה ואנחנו מאוד אופטימיים. חלק גדול בתהליך הזה, הוא הודות לצוות הרפואי והסיעודי של המחלקות שטיפלו בנו. אנחנו מוקירים תודה לכולם, לא נשכח אותם אף פעם".

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully