וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 21 מואשם שהטריד מינית וחנק למוות תיירת מפולין

28.5.2015 / 11:47

כתב אישום הוגש נגד קותיבה עטיאן מיריחו, בגין רצח רוזמריק דריה מגדלנה בת ה-24 שהגיעה לטיול בארץ. מכתב האישום עולה כי באחד הימים פגש עטיאן את מגדלנה, הטריד אותה מינית וכשניסתה לברוח רצח אותה בנצרת

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד קותיבה עטיאן, פלסטיני בן 21 מיריחו, שהואשם ברצח התיירת מפולין רוזמריק דריה מגדלנה בת ה-24 בחודש שעבר בנצרת. כמו כן, הוא הואשם בניסיון למעשה מגונה, שיבוש הליכים וכניסה בלתי חוקית לישראל.

הצעירה הגיעה בחודש שעבר לביקור בן שבוע בישראל, ביחד עם קבוצה של 40 צליינים מפולין, עליה נמנה גם אביה. בעת שעלו לרגל לאתרים בצפון, לנו חברי הקבוצה במלון באזור הר הקפיצה בנצרת. מחקירת מקרה הרצח עולה כי ב-16 באפריל נסעה הקבוצה לכנרת. מגדלנה חשה ברע והעדיפה להישאר לנוח בבית המלון. בשלב כלשהו ביקשה לצאת החוצה ולשאוף אויר. היא צעדה בשביל סמוך למלון, שם הבחין בה עטיאן שעבד במקום בבניית בניין המשמש בית ספר, כשהוא אינו מצוייד באישורי שהיה בישראל.

עטיאן סיפר בחקירתו במחלק התשאול בימ"ר הצפוני של המשטרה, בפיקודו של רפ"ק אייל הררי, כי הוא נמשך לצעירה היפה שחלפה על פניו. הוא ניסה לדבר איתה והיא ענתה לו אך הוא אינו הבין את דבריה. הוא ניסה לגעת בה ולנשק אותה, אך היא התנגדה למעשיו והחלה להימלט מהמקום. הוא חשש שהיא תספר על המקרה ורדף אחריה, תפס אותה, אחז בצעיף שהיה על צווארה וחנק אותה למוות. לאחר מכן גרר אותה לשיחים והחביא את הגופה.

עוד בוואלה!NEWS:
"כשאתה מספק מקלט לעבריין במצוקה - קל לו לחצות את הקווים"
חרף הוראת בית הדין: עובדי נמלי אשדוד וחיפה לא שבו לעבודה
"התחזה לבן 18 ואנס קטינה בערב ל"ג בעומר בגן סאקר"

קותיבה עטיאן, פלסטיני בן 21 מיריחו, מואשם ברצח התיירת הפולניה, מאי 2015. ערן גילווארג
הודה בחקירה כי הוא נמשך לצעירה היפה. הנאשם קותיבה עטיאן בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

כששבו חברי הקבוצה למלון הם הבחינו בהיעדרה ודיווחו על כך למשטרה שפתחה בחיפושים. שלושה ימים אחרי המקרה דיווח קבלן בניין על גופה שמוטלת בשיחים. במקביל הגיעה גם שיחת טלפון אנונימית שבה דווח גם כן על הימצאות הגופה. בהמשך החקירה התברר כי המטלפן הוא דודו של הנאשם, תושב חברון, שעבד גם כן במקום באופן לא חוקי. גם אביו עובד עימם באופן לא חוקי באתר הבנייה. אולם בחקירה נמצא כי הם לא ידעו דבר על הרצח.

לאחר מציאת הגופה, התבקש אביה של הנרצחת לזהות את בתו וכשהגיע למקום הוא התמוטט ונזקק לטיפול רפואי. צוות של המעבדה לזיהוי פלילי אסף ממצאים מזירת הרצח וחוקרי מחלק התשאול החלו בחקירה. העובדה שלא היו עדי ראייה למקרה הקשתה על פענוח הרצח. החוקרים הרכיבו רשימת שמות של מי שיכול היה להיות באזור בשעת הרצח כמו פועלים, קבלים ועוברי אורח, כדי לנסות להשלים את התמונה. שבוע לאחר מכן עצרו במשטרה את עטיאן בחשד לרצח והוא הודה במיוחס לו.

עו"ד עלא עתאמנה שמייצג את עטיאן מטעם הסנגוריה הציבורית אמר כי הנאשם טוען שהודאתו היא הודאת שווא וכי היא נאמרה מפיו רק בשל לחץ שהופעל עליו ולאחר שנאמר לו כי רק אם יודה ברצח, אביו ישוחרר ממעצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העובדה שלא היו עדי ראייה למקרה הקשתה על פענוח הרצח. רוזמריק דריה מגדלנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully