וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחזה לבן 18 ואנס קטינה בערב ל"ג בעומר בגן סאקר"

28.5.2015 / 10:31

לפי כתב אישום שהוגש נגד רפאל גולדברג, בן 27, הוא תפס את ידה של הצעירה בחוזקה בעת ששהתה עם חברותיה, לקח אותה למקום מבודד ואנס אותה. עורך דינו: "מתקשה להבין איך בוצע אונס בפארק הומה אדם"

צילום: מור שאולי, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רפאל גולדברג בן 27 מירושלים בגין אונס קטינה בערב ל"ג בעומר. על פי כתב האישום, בסמוך לשעה 1:00 בלילה, בעת שהמתלוננת שהתה עם חברותיה בגן סאקר שבבירה, ניגש אליה גולדברג וביקש ממנה להתלוות אליו, להתרחק מחברותיה ולשוחח עימה.

גולדברג, כך לפי האישום, הציג את עצמו בפני המתלוננת בשם "מוטי דן" וטען כי הוא בן 18. הוא פנה אל הצעירה כמה פעמים והיא ביקשה ממנו שילך. הוא הוביל אותה לאזור מבודד בגן ולפי כתב האישום, תפס בידה בחוזקה, החל לגעת בגופה, לנשק אותה בניגוד לרצונה ובסופו של דבר אף אנס אותה. במשך כל אותו זמן ביקשה הקטינה לעזוב את המקום. לדבריה, היא ביקשה מגולדברג שיעזוב אותה כמה פעמים והדגישה שאינה רוצה שייגע בה.

בכתב האישום נטען כי כתוצאה ממעשיו של גולדברג נקלעה הצעירה למצוקה נפשית. היא הסתגרה בביתה וסבלה מכאבים גופניים ומפחדים. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור את גולדברג עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. סנגורו, עו"ד קובי קמר, אמר: "אני מתקשה להבין כיצד התבצע אונס כפי שמתואר בכתב האישום בפארק הומה אדם. ישנן ראיות רבות שסותרות את טענות המתלוננת ואני מניח שהיא נאלצה להמציא אותם בשל הרקע הדתי ממנו היא מגיעה. אני מאמין שהוא ייצא זכאי בסוף".

עוד בוואלה!NEWS:
"כשאתה מספק מקלט לעבריין במצוקה - קל לו לחצות את הקווים"
חשד לניסיון חיסול: צעיר נפצע קשה בפיצוץ רכב ליד נהריה
המתלוננת על ראש עיריית אור יהודה: פוטרתי מתוך התנכלות

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

במחוזי בירושלים הגשת כתב אישום נגד תושב העיר החשוד כי אנס נערה בלג בעומר בגן סאקר, מאי 2015. נועם מושקוביץ
הנאשם פנה אל מתלוננת כמה פעמים והיא ביקשה ממנו שילך. גולדברג בבית המשפט, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully