וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים כץ נכנס למשרד הרווחה: "המנהלים והעובדים - מקשה אחת"

בטקס שנערך לראשונה בחצר המשרד, כדי שיוכל להכיל את האורחים הרבים שהוזמנו, נכנס חבר הכנסת מהליכוד לתפקידו כשר הרווחה. "מי שלא ידע לעמוד ביעדים - לא יהיה פה", התריע

השר הנכנס חיים כץ בחילופי שרים במשרד הרווחה, מאי 2015. משרד הרווחה
אבי חיון,
"יחידה אחת". חיים כץ, היום/משרד הרווחה אבי חיון

ח"כ חיים כץ (הליכוד) נכנס היום רשמית לתפקידו החדש כשר הרווחה. בטקס חילופי השרים נכח קודמו של כץ בתפקיד, מאיר כהן מיש עתיד, חרף התפטרותו מהמשרד לפני כחצי שנה. בניגוד לטקסי חילופי השרים שנערכו בשנים האחרונות, לראשונה נערך הטקס בחצר המשרד. השר הנכנס זימן אורחים רבים, בהם יו"ר ועדי עובדים במשרד ובגופים הכפופים לו, עד שבמשרד נאלצו להוציא את הטקס לחצר על מנת להכיל את האורחים הרבים.

כץ נכנס לתפקידו עם ניסיון רב בתחום. בשש השנים האחרונות כיהן כיו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, שבמסגרתה העביר 180 חוקים. "הציעו לי משרדים יותר קלים, שאפשר לבלות בהם, לנסוע ולטייל אבל אמרתי: 'או זה או כלום'", פתח כץ את דבריו. "לאירוע הזמנתי גם את המנהלים וגם את ועדי העובדים. אנחנו, המנהלים והעובדים - מיקשה אחת. אין אנחנו ואתם, אנחנו יחידה אחת. כל אחד בתפקידו ישתדל לעשות כמיטב יכולתו כדי לשפר את איכות חייהם של האוכלוסיות המוחלשות".

וואלה!NEWS - הסיפורים החמים:
הותר לפרסום: ניסים אלפרון חשוד במעורבות בחיסול פליקס אבוטבול
8 חודשי מאסר לאולמרט בפרשת "מעטפות הכסף": "דגל שחור מתנוסס"
"למען חברתה: צעירה אמריקנית ויתרה על אפשרות להימלט משבי דאעש"

השר הנכנס חיים כץ בחילופי שרים במשרד הרווחה, מאי 2015. צילום מסך, מור שאולי
"משרד שבו צריך הרבה חמלה". כץ עם קודמו בתפקיד, מאיר כהן/מור שאולי, צילום מסך

כבר בנאומו הראשון הדגיש כץ את היותו איש ביצוע, מה שהעלה מעט חששות בקרב העובדים הוותיקים במשרד. "בתקופתי, שאני לא יודע לאמוד אותה, נעבור לתכנית חודשיות ולא שנתיות. כל שבועיים יהיה דיווח איפה עומדים. מי שלא ידע לעמוד ביעדים - לא יהיה פה", אמר, וציין כמה נושאים בולטים שבכוונתו לעסוק בהם: "משאים ומתנים בין עובדים להנהלות נמשכים יותר מדי זמן וזה צריך להסתיים. לגבי העובדים הסוציאליים - חייבים לסיים את הסכסוך ולתת להם אפשרות להתחיל לעבוד, ואני מצפה לשקט תעשייתי, עם עובדים מרוצים".

נושאים נוספים שאותם בחר כץ לציין בנאום כניסתו לתפקיד היו העלאת קצבאות לאנשים עם מוגבלויות, טיפול בניצולי השואה והסוגיה הרגישה של הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"בגופך פועם לב של אנשי רווחה"

השר היוצא מאיר כהן בירך על המינוי של כץ ואמר: "ברור לכולם שיש ביקורת על מינויים של שרים כאלה ואחרים, אך על מינויו של חיים יש קונצנזוס מלא", אמר. מיד לאחר מכן פנה לכץ ואמר לו: "יכולת לקבל לפחות עוד חמישה תפקידי שרים אך התעקשת (על משרד הרווחה). בגופך פועם לב של אנשי רווחה. בתקופתי כשר ראיתיך בוועדת הרווחה וזה היה מעורר כבוד".

"זה משרד שבו צריך חמלה, הרבה מאוד חמלה", אמר לו עוד כהן. "הצעד הראשון שאני מבקש בכל כוחי שתעשה זה שתוביל לכך שהמשרד ייקרא המשרד לביטחון חברתי. אתה תגיע למקומות וכשתחשוב שראית הכול תגיע לכאלו פינות שאיש לא ראה עד עכשיו".

לפניות לכתבת דנה ויילר-פולק: danawp@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully