וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליל החג: שני יהודים בני 17 נדקרו במזרח ירושלים

24.5.2015 / 9:59

מבדיקה ראשונית עולה כי שני הצעירים עשו דרכם לכותל כשנדקרו בסמוך לשער שכם. הם פונו לבית החולים במצב יציב ובהכרה ומצבם הוגדר בינוני. המשטרה פתחה בסריקות ועצרה פלסטיני בחשד למעשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מהנערים נדקר ברגלו והשני נדקר בגבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני נערים יהודים בני 17 נדקרו הלילה (ראשון) באורח בינוני סמוך לשער שכם שבמזרח ירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי השניים, ככל הנראה, עשו דרכם לכותל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבם יציב והם סובלים מפצעי דקירה בפלג גופם העליון. אחד מהנערים נדקר ברגלו והשני נדקר בגבו.

המשטרה הגיעה למקום האירוע ופתחה בסריקות בשיתוף עם שוטרי מרחב דוד, מג"ב ויס"מ, על מנת לאתר את החשודים במעשה. בנוסף, אחראי המשמרת במרכז הבקרה מב"ט 2000, רב-סמל ראשון מהראן סרחאן, החל לסרוק את המצלמות באזור האירוע, זיהה את החשוד והכווין כוחות סיור שעצרו את החשוד, פלסטיני בן 19 שככל הנראה נמלט מהזירה, מיד עם הגיעו לביתו. בחיפוש שנערך נתפסו בצמוד לביתו הסכין וממצאים נוספים הקושרים את החשוד לאירוע. הוא הועבר לחקירה במרחב דוד.

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו הודה לקרי אחרי דחיית היוזמה נגד הגרעין הישראלי
מנהל בלשכת האוכלוסין נמצא ירוי בראשו בביתו
חשד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד בביתם בערד יחד עם אשתו

אלומה סימון פרמדקית של מד"א שטיפלה בנערים סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו קבוצה גדולה של צעירים שהיו בדרכם לכותל. על המדרכה ישבו שני נערים כבני 17 פצועים במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני. הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון, הענקנו להם טיפול ראשוני בשטח ופינינו אותם בשתי ניידות טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".

אחראי המשמרת במרכז הבקרה, סרחאן, סיפר: "מיד שהתקבל דיווח על דקירה ברחוב הבד, התחלתי לסרוק את המצלמות, זיהיתי את האירוע והחשוד והכוונתי את הכוחות עד למעצרו". מפקד מרחב דוד, ניצב-משנה אבי ביטון, הוסיף: "פריסת הכוחות הרחבה בעיר העתיקה יחד עם המקצועיות של שוטרי מב"ט 2000 הביאה למעצר המהיר של החשוד".

(עדכון ראשון: 3:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully