וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד בביתם בערד יחד עם אשתו

24.5.2015 / 0:51

שני קשישים בשנות ה-80 לחייהם ובנם בן ה-50, שהיה חולה במחלה ממארת וכן במחלה נפשית, נמצאו בדירתם בעיר. זאת אחרי שהנכד התקשר למשטרה שפרצה לדירה. במהלך החיפושים של המשטרה בבית נמצא מכתב המסביר את נסיבות האירוע

צילום מסך

שלוש גופות של שני קשישים בני 80 ובנם בן ה-50, שהיה חולה במחלה ממארת, נמצאו אמש (שבת) בבית מגורים בערד. השלושה נמצאו לאחר שהנכד התקשר למשטרה, שפרצה אל הדירה. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם. לפי החשד, האב הרג את בנו החולה עם כלי שהיה בבית, כדי לגאול אותו מיסוריו, ואז התאבד יחד עם אשתו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי לפני כחודש השתחרר הבן מבית חולים פסיכאטרי וכי הוא סבל ממחלה נפשית.

כמו כן, עולה מהחקירה כי אשתו של הבן הגיעה ביום שבת בצהריים לבית ההורים בערד וניסתה ליצור קשר עם המשפחה לאחר שהדלת הייתה נעולה, אך הם לא ענו לטלפונים. לדברי האישה, היא חשבה שהם יצאו לטיול והשאירו את הניידים בביתם. בשעה 20:00 התקשר הנכד אל המשטרה וסיפר כי הם מנסים ליצור קשר עם המשפחה אך הם אינם עונים ודלת הבית נעולה. כוחות המשטרה וצוות כיבוי אש הגיעו למקום ופרצו את הדלת.

כשנכנסו הכוחות אל הבית מצאו את האב תלוי ללא רוח חיים ואת אשתו שוכבת ללא דופק. את הבן הם מצאו כשהוא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות. במהלך החיפושים של המשטרה בבית נמצא מכתב המסביר את נסיבות האירוע. במכתב, שהיה כתוב ברוסית, הסביר האב שעשה את המעשה כדי "לגאול אותו (את בנו) מיסוריו", ושפחד שהבן יעשה מעשים קשים.

שד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד יחד עם אשתו בערד, 23 במאי 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
חשד לרצח כפול ולהתאבדות. מחוץ לזירה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

סגן-ניצב דוד שריקי מתחנת ערד, סיפר: "התקבלה הודעת 100 מהנכד שהסבא והסבתא ואביו לא עונים בטלפון וככל הנראה נמצאים בבית. נעשתה בדיקה ונתקבל אישור לפרוץ את הדלת. בדירה זוהו שלוש גופות ללא רוח חיים. מותם נקבע על ידי מד"א. הוזעקה ניידת זיהוי פלילי. מסתמן שככל הנראה מדובר באירוע של רצח והתאבדות. הדברים נבדקים. לא ארצה לתת תשובות ללא בדיקה יסודית. שלושת הגופות יועברו למכון לרפואה משפטית".

ישראל כץ, חובש בכיר במד"א, הוסיף: "הגענו למקום ומצאנו שלוש גופות של גבר כבן 50 ואישה וגבר בני 80 ללא רוח חיים לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד יחד עם אשתו בערד, 23 במאי 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
שד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד יחד עם אשתו בערד, 23 במאי 2015/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

"בצהריים הגיעה אשתו מים המלח", סיפרו השכנים. "רצו להיכנס למעלה אבל לא היה להם מפתח. אני התקשרתי למד"א ונסעתי למוקד. לא הזמנו מכבי אש כי אנחנו לא משפחה. אחרי שעה אבא שלי התקשר למשפחה בבאר שבע ודיבר עם הנכד. הנכד אמר שהאבא פה. אבא שלי בשוק ממה שקרה. לא ידענו על המצב של הבן".

חברו של האב סיפר כי "הבן שלו אדם חזק". לדבריו, "הוא בחיים לא היה פוגע בבן שלו. הוא לא היה עושה את זה. אבא שלי הבחין בערב שאף אחד לא עונה בדירה. הוא התקשר אליו ואיש לא ענה. הוא בדרך כלל הולך לישון עם הטלוויזיה. ואני ראיתי שאין שום טלוויזיה מהחלון. גם לא ענה לטלפון. לא חשדנו, התחלנו לחשוד רק למחרת. בשבת בדרך כלל הוא ואבא שלי יושבים פה למטה. חשבנו שאולי הם הלכו לבריכה. בצהריים כשהגיעה המשפחה של הבן מים המלח התחלנו לחשוד שמשהו לא בסדר". שכן נוסף ציין כי הבן פוטר לאחרונה מעבודתו.

(עדכון ראשון: 21:17)

חשד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד יחד עם אשתו בערד, 23 במאי 2015. קרדיט: בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
חשד: אבא הרג את בנו החולה - והתאבד יחד עם אשתו בערד, 23 במאי 2015/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט: בני בן סימון
  • עוד באותו נושא:
  • ערד
  • רצח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully