וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את החג ואת סוף השבוע

מנהל בלשכת האוכלוסין נמצא ירוי בביתו לאחר שפורסם פוסט בפייסבוק שבו הואשם בהתנהגות גזענית, שלוש גופות נמצאו בבית בערד, וראש ארגון פשיעה נוסף נעצר. אלה הכותרות שעשו סוף השבוע

נסראללה: נסיגת ישראל מדרום לבנון - ניצחון ברור של ההתנגדות

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר הערב (ראשון) באירוע לציון 15 שנה לנסיגת צה"ל מרצועת הביטחון בדרום לבנון כי "התבוסה הישראלית בשנת 2000 הייתה ניצחון ברור, חזק וטהור של ההתנגדות". לדבריו, ישראל הייתה כובשת את רוב שטחה של לבנון לולא לחם בה ארגונו.

כמו כן, הוא התייחס למלחמתו של חיזבאללה בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ובארגון ג'בהת א-נוסרה בסוריה. "האיום מצד הכופרים קיים בסוריה, בעיראק, בסיני, בתימן, באפגניסטן, בפקיסטן, בלוב, בצפון אפריקה ובקטיף (מחוז שיעי בערב הסעודית)".

המתמטיקאי האמריקני ג'ון נאש נהרג בתאונת דרכים בניו ג'רזי

מתמטיקאי האמריקני ג'ון נאש ורעייתו הפיזיקאית אלישיה נהרגו בתאונת דרכים בניו ג'רזי כשנסעו יחד במונית. לפי משטרת ניו ג'רזי, נהג המונית שבה נסעו הזוג נאש איבד שליטה והתנגש במעקה בטיחות. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, הזוג לא חגר חגורות בטיחות בזמן הנסיעה.

נאש בן ה-86 זכה בפרס נובל בכלכלה בשנת 1994 על עבודתו בתחום תורת המשחקים. מוקדם יותר השבוע הוא זכה בפרס "אבּל", שמוענק על ידי מלך נורווגיה למתמטיקאים בולטים מרחבי העולם. הוא התגורר יחד עם אשתו בת ה-82 בפרינסטון.

דיווח בסוריה: דאעש הוציא להורג 400 בני אדם בתדמור

לפחות 400 בני אדם נהרגו על ידי לוחמי ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעיר תדמור שבסוריה, מרביתם נשים וילדים – כך דווח היום (ראשון) מפי תושבי העיר ברשת הטלוויזיה הממלכתית של סוריה. עם זאת, הדיווח לא אושר על ידי גורמים נוספים ולא ניתן לפי שעה לקבוע את מהימנותו. פעילי אופוזיציה דיווחו ברשתות החברתיות כי מאות גופות של גורמים הנאמנים לממשל בדמשק נמצאו ברחובות העיר העתיקה, מאז השתלט דאעש על האזור ביום רביעי האחרון.

תאונה קטלנית בכביש הדמים בצפון: בן 40 נהרג בסמוך לבית השיטה

שוב תאונה קטלנית בכביש הדמים: גבר כבן 40 נהרג בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 71, בסמוך לכלא שיטה שבעמק חרוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה התאונה נאלצו לקבוע את מותו, לאחר שנלכד בכלי הרכב.

כמו כן, ילדה בת שמונה שנפצעה באורח קל פונתה לבית החולים רמב"ם שבחיפה במסוק מד"א. שני מבוגרים ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל והם פונו לבית החולים העמק שבעפולה. נסיבות התאונה נבדקות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פרשה 512: ראש ארגון פשיעה נעצר בנתב"ג ונלקח לחקירה

ראש ארגון פשיעה נעצר בנמל התעופה בן גוריון, בשעה שניסה לצאת מהארץ. החשוד, תושב מרכז הארץ, נעצר בחשד שהיה מעורב בניסיון רצח של ראש ארגון פשיעה בנתניה. הוא נחקר בשעה זו במשרדי יחידה להב 433 כחלק מחקירת פרשה 512, וטרם הוחלט אם הוא יובא היום או מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. במשטרה מעריכים כי מעורבים נוספים בפרשה ייעצרו במהלך השבוע הקרוב.

החשוד היה בדרך ליוון, ונעצר על ידי בלשי נתב"ג ולהב 433 דקות ספורות לפני המראת המטוס. ראש ארגון הפשיעה היה יעד לתשעה ניסיונות חיסול בעבר. האחרון שבהם היה לפני כשנתיים ברמת גן, כשמטען חבלה רב עוצמה הוצמד למכוניתו.

אריאל רוניס התאבד לאחר פרסום סטטוס: "חיים ומוות ביד הלשון"

מנהל בלשכת האוכלוסין ובכיר לשעבר בשב"כ, אריאל רוניס, נמצא ירוי בראשו בביתו שבהוד השרון. הוא הובהל לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה ושם נקבע מותו. השבוע פורסם פוסט בפייסבוק שבו הוא הואשם בהתנהגות גזענית כלפי אישה שהגיעה לקבל שירות בסניף שאותו הוא מנהל. הפוסט זכה לשיתופים רבים ולתשומת לב רבה באמצעי התקשורת. בפוסט שכתב המנהל לפני שנמצא ירוי בראשו הוא מחה על הטענות הכוזבות, לדבריו, שהופנו כלפיו, ועל המהירות שבה הופץ המידע בכלי התקשורת.

האישה שכתבה את הפוסט הגיבה אחרי היוודע דבר מותו של רוניס. "היום בבוקר קמתי לידיעה מהגרועות ששמעתי בחיי. אני מצטערת בכל מאודי על אובדן חייו של אדם", כתבה בפייסבוק והוסיפה: "במשך שנים חוויתי בישראל אפליה. בפעם היחידה שסיפרתי את סיפורי אדם נפגע. אין מצטערת ממני. לו הייתי יכולה הייתי שותקת גם הפעם".

היסטוריה באירלנד: נישואים חד-מיניים אושרו במשאל עם

תושבי אירלנד אישרו במשאל עם היסטורי נישואים חד-מיניים - כך עולה מספירת חלק מקולות הבוחרים שהחלה אתמול ותסתיים בהמשך היום. יותר מ-3.2 מיליון איש נשאלו אתמול אם הם רוצים לבצע שינוי בחוקת המדינה הקתולית שיאפשר לבני זוג מאותו המין להתחתן. מתנגדי השינוי כבר הודו בהפסד ובכך תהפוך אירלנד למדינה הראשונה בעולם שמאשרת נישואים חד-מיניים במשאל עם.

שר השוויון של אירלנד, אודהן או ריורדיין כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הקופסאות נפתחו והן אומרות 'כן' וניצחון מוחץ בדאבלין. אני כל כך גאה להיות היום אירי". שר הבריאות לאו ורדקר, שבתחילת השנה הפך לשר הראשון בתולדות המדינה שיוצא מהארון, אמר כי ניצחון הקמפיין למען אישור הנישואים החד-מיניים הוא כמעט כמו מהפכה חברתית.

האבא שהרג את בנו החולה ואשתו והתאבד כתב: גאלתי אותו מייסוריו

שלוש גופות של שני קשישים בני 80 ובנם בן ה-50, שהיה חולה במחלה ממארת, נמצאו בבית מגורים בערד. השלושה נמצאו לאחר שהנכד התקשר למשטרה, שפרצה אל הדירה. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם. לפי החשד, האב הרג את בנו החולה עם כלי שהיה בבית, כדי לגאול אותו מיסוריו, ואז התאבד יחד עם אשתו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי לפני כחודש השתחרר הבן מבית חולים פסיכאטרי וכי הוא סבל ממחלה נפשית.

כמו כן, עולה מהחקירה כי אשתו של הבן הגיעה ביום שבת בצהריים לבית ההורים בערד וניסתה ליצור קשר עם המשפחה לאחר שהדלת הייתה נעולה, אך הם לא ענו לטלפונים. לדברי האישה, היא חשבה שהם יצאו לטיול והשאירו את הניידים בביתם. בשעה 20:00 התקשר הנכד אל המשטרה וסיפר כי הם מנסים ליצור קשר עם המשפחה אך הם אינם עונים ודלת הבית נעולה. כוחות המשטרה וצוות כיבוי אש הגיעו למקום ופרצו את הדלת.

במהלך החיפושים של המשטרה בבית נמצא מכתב המסביר את נסיבות האירוע. במכתב, שהיה כתוב ברוסית, הסביר האב שעשה את המעשה כדי "לגאול אותו (את בנו) מיסוריו", ושפחד שהבן יעשה מעשים קשים.

ניצב בארי לוואלה!NEWS: "שותים את דמי על כלום"

"כבר שלושה ימים שותים את דמי על כלום. התעקשתי והפעלתי לחצים כדי שישמעו את קולי במח"ש. היה חשוב לי לספר את הגרסה שלי, את האמת" - כך אמר אמש (שישי) לוואלה!NEWS ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ירון בארי, שנתן עדות מוקדם יותר במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בירושלים בפרשת עו"ד רונאל פישר.

בארי זומן לתת עדות בעקבות דבריו של רב-פקד ערן מלכה, קצין המשטרה לשעבר שנאשם בפרשה בין היתר בלקיחת שוחד, בנוגע ל"מידע מפליל" שיש לו לכאורה על בארי ועל קצין נוסף. באחת מחקירותיו, התייחס מלכה למידע על כספים שהועברו לכאורה שלא כחוק לעמותה בבעלות רעייתו של בארי, בתיווכו של פישר. עם זאת, במח"ש לא משוכנעים באמיתות דבריו של מלכה, ולכן בארי זומן רק למתן עדות, ולא לחקירה באזהרה. גם רעייתו של בארי מסרה היום עדות, ולפי שעה נמסר כי לא עולה חשד לביצוע עבירה פלילית.

אובמה בנאום בבית כנסת: יש לי "אי-הסכמות רגעיות" עם נתניהו

נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר אתמול כי למרות שיחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לוקים ב"אי-הסכמות רגעיות", הקשר האסטרטגי בין וושינגטון לירושלים נותר איתן. אובמה, עטוי כיפה, נאם בבית הכנסת "עדת ישראל" שבוושינגטון הבירה, לרגל חודש ההיסטוריה היהודית-אמריקנית. הוא בירך את הנוכחים ב"שבת שלום" ואיחל להם חג שבועות שמח, לא לפני שהמשיך והבהיר כי ארצות הברית תמיד קיבלה אליה יהודים.

אובמה שב והבהיר את מחויבותו לביטחונה של ישראל. "אף ממשל לא עשה יותר ממני על מנת להבטיח שישראל תוכל להגן על עצמה", אמר. "שיתוף הפעולה הצבאי והמודיעיני בין שתי המדינות חזק מתמיד, והמחויבות שלנו לביטחונה של ישראל לא תעורער". כמו כן, אובמה הבהיר כי הסכם הגרעין המסתמן יבטיח שאיראן לא תוכל להגיע לנשק גרעיני.

אביו של הישראלי שהצטרף לדאעש: "לא יודע מה עבר לו בראש"

"אני לא יודע להסביר מה עבר לו בראש, למה הוא רצה להיות שם" - כך סיפר אתמול לוואלה!NEWS עבד אל-קאדר מחמוד עזאם, אביו של יונס, תושב טייבה בן 28, שהצטרף לשורות ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), והיום דווח בעיתון "אל-ערב" היוצא לאור בנצרת כי הוא נהרג בלחימה בעיר תדמור שבסוריה. יונס עזב את רעייתו, שהייתה אז בהיריון מתקדם, ואת שני ילדיו הקטנים, ואביו סיפר כי הוא היה איש משפחה מסור.

במשפחת עזאם עדיין מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, ומנחמים רבים הגיעו אל סוכת האבלים שהוקמה בבית המשפחה. "אתמול שלחו לנו הודעה קולית שבה מישהו דיבר וסיפר שיונס נהרג, וביקש לתרום את כל חפציו שהפקיד לפני שנכנס לאזור הקרבות לאנשים נזקקים", סיפר האב. "אין לי מושג איך הוא נהרג, אם מפצצה או מכדורים. אף גורם רשמי של המדינה עדיין לא פנה אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully