וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בהרעלת זוגתו וזיוף סיבת מותה שוחרר למעצר בית

22.5.2015 / 15:18

איתן חנני נעצר בשבוע שעבר בחשד שרצח את בת זוגו באמצעות רעל בדירתם בתל אביב וביים את מותה כטבעי במטרה להשתלט על רכושה. עם התקדמות החקירה ובדיקת הממצאים, החשוד שוחרר למעצר בית למשך עשרה ימים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק

איתן חנני, שנעצר בשבוע שעבר בחשד שרצח את בת זוגו מירה פלד ברעל בחודש נובמבר האחרון, שוחרר היום (שישי) למעצר בית למשך עשרה ימים. על פי החשד, חנני בן ה-60 ביים את מותה של פלד, בת 49 במותה, כמוות טבעי במטרה להשתלט על רכושה. חנני נעצר בשבוע שעבר בתום חקירה סמויה שנמשכה כחצי שנה במשטרת תל אביב.

לוואלה!NEWS נודע כי החשוד התקשר בצהרי יום ראשון, 30 בנובמבר, למוקד מגן דוד אדום, הזעיק אותם לדירת השניים בצפון תל אביב, וסיפר כי בת זוגתו יושבת מחוסרת בהכרה בדירה וכי היא חולה בסרטן מאז שהייתה בת 13. צוות מד"א שהגיע למוקם מצא את האישה כשהיא ללא נשימה, ולאחר זמן מה קבע את מותה.

עוד בוואלה חדשות:
החשוד ברצח התקשר למד"א: "בת 50 מחוסרת הכרה, חולת סרטן מגיל 13"
חשד: בן 60 הרעיל את חברתו וביים את מותה כמוות טבעי

הארכת מעצר לאיתן חנני החשוד ברצח מירה פלד, מאי 2015. מאצ'י הוף, צילום מסך
חנני בבית המשפט/צילום מסך, מאצ'י הוף

אלא שבעקבות החקירה משוכנעים במשטרה כי פלד כלל לא הייתה חולה בסרטן. בשבוע האחרון הצליחו החוקרים לאתר גורם רפואי, שעל פי המסמכים והגרסה של החשוד טיפל בפלד. החקירה העלתה שפלד לא טופלה כלל על ידי אותו גורם ואף לא נבדקה רפואית על ידו, ועל כן חושדים במשטרה שהמסמכים זויפו. גופתה של פלד הוצאה מקברה והועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במסגרת זו נשלחו רקמות מהגופה לדגימה מיוחדת במעבדה בחו"ל לבדיקת הימצאות רעלים. במשטרה ממתינים כעת לתוצאות.

עם זאת, מכרים של חנני ובת זוגו מטילים ספק בעמדת המשטרה ומספרים כי היה ידוע להם שמירה חולת סרטן. "כששמענו שמירה נפטרה אף אחד מהחברים לא הופתע", סיפר בשיחה עם וואלה!NEWS חבר של המשפחה. "ידענו שהיא אישה חולה. הכרנו אותה כחולת סרטן ואפילו הייתה לפני שנתיים וחצי פניה מהבת של איתן לכמה חברים שנתרום עבור מירה דם בבנק הדם בתל השומר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קברה של מירה פלד בבית העלמין ותיקים בנתניה, 17 במאי 2015. שלומי גבאי
הגופה הוצאה מהקבר ונשלחה לבדיקות/שלומי גבאי

"קשה לנו להאמין שאפשר לבנות סיפור שלם של חולת סרטן במשך שנים ושאיש לא ידע שזה שקר", הוסיף החבר. "בכל זאת, לאדם חולה יש סימנים כמו שינוים במשקל הגוף, דלילות שיער, מרשמים, תרופות בבית ואשפוזים דחופים. יש כאן הרבה שאלות פתוחות שאין לנו עליהן תשובה".

למרות זאת, החבר סיפר על אירוע מעורר חשד שאירע לאחר מותה של פלד. "אחרי שמירה נפטרה ביקשנו ללכת לשבעה אבל אז אמרו לנו שאיתן לא יושב עם המשפחה ויש קצת בעיה וביקשו שלא נבוא לנחם. אבל לא ידענו שנגיע למצב של חקירה וחשדות כאלה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully