וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות שתקפו את חברתן לכיתה יזומנו לחקירה

ליטל גניש בת ה-14 שהותקפה בסמוך לביתה ברמת גן שוחררה מבית החולים. חוקרי המשטרה סיימו לגבות את עדותה וכעת יחקרו החשודות. "הילדה קופצת וצועקת תוך כדי שינה", סיפרה האם, "היא מפחדת ולא יוצאת מהבית"

ליטל גניש, הותקפה על ידי תלמידות. באדיבות המשפחה
ליטל גניש בבית החולים/באדיבות המשפחה

הנערות החשודות שתקפו בסוף השבוע את ליטל גניש בת ה-14 יזומנו היום (חמישי) לחקירה. אתמול סיימו חוקרי המשטרה לגבות את עדותה של גניש, שאושפזה בעקבות התקיפה בבית החולים שיבא בתל השומר עם חבלות בראשה ובאוזנה. תחילה התקשו החוקרים לגבות עדות מלאה מהנערה, משום שהייתה בסערת רגשות ובמצב נפשי קשה. חקירת המקרה נמשכת.

גניש שוחררה אתמול מבית החולים, שם הייתה מאושפזת מאז יום שבת. אמה, איריס, סיפרה כי חברותיה לכיתה תקפו אותה כשהייתה לבדה בסמוך לביתם ברמת גן. לדברי האם, בתה מתקשה להתאושש. אירועי ליל שישי רודפים אותה, היא מתקשה להירדם בלילה ועדיין לא חזרה לבית הספר.

"כיף לחזור הביתה", אמרה גניש בשיחה עם וואלה!NEWS. "אני מרגישה בסדר". הבוקר היא חזרה למקום האירוע לראשונה מאז שהותקפה, יחד עם חוקרי המשטרה, כדי לשחזר את תקיפתה. "יש לה פחדים. היא עוצמת את העיניים והתמונות חוזרות אליה. אנחנו מנסים לעזור לה. אני כועסת מאוד על המשפחות של אותן נערות", אמרה האם.

עוד בוואלה!NEWS:
חשיפה: ראש המטה של השר לוין – עבריין מורשע
כששר מתפטר בגלל כמה דולרים: ברוכים הבאים לניו זילנד
כלי התקשורת החרדיים "הוציאו" את השרות מתמונת הממשלה

ליטל גניש, הותקפה על ידי תלמידות. באדיבות המשפחה
"היא גררה את הבת שלי וחבטה את ראשה בעץ". גניש/באדיבות המשפחה

"בכל ליל שישי ליטל נפגשת עם חברים מהכיתה. גם ביום שישי האחרון היא ביקשה לצאת לשעה", שחזרה האם. "לפי מה שהיא סיפרה, היא ישבה עם החברים וקיבלה שיחת טלפון, אז היא הלכה הצידה ודיברה". הילדה סיפרה לאמה שלפתע הגיחה מאחוריה נערה ומשכה אותה בכוח בשערות. "היא גררה את הבת שלי וחבטה את ראשה בעץ", הוסיפה האם. "היו איתה עוד שתי נערות, שהכו אותה עד שהיא קצת איבדה הכרה. נערה נוספת שהייתה איתן צעקה להן להפסיק וגם קראה לשאר ילדי הכיתה, שבאו בריצה וחילצו את הבת שלי מידיהן של הבנות האחרות. אני חושבת שאם אותה נערה לא הייתה צועקת, הילדה שלי הייתה גמורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"הן כבר ניסו לתקוף אותה בעבר"

לאחר מכן, חברותיה של גניש לקחו אותה לביתה וסיפרו לאמה בבכי את מה שאירע. "היא אמרה שהיא בסדר, כנראה פחדה להגיד לי. נתתי לה שני נורופן והיא נרדמה בסלון, אני נרדמתי לידה", סיפרה. "בבוקר, כשהתעוררתי, הייתי בהלם. הילדה שלי התפתלה מכאבים, הפנים שלה היו נפוחות. הזמנתי מונית ולקחתי אותה לבית החולים". ליטל טופלה ונשלחה לביתה, אבל לאחר שחשה ברע חזרה לבית החולים ואושפזה, עד אתמול.

"אני בקושי ישנה בלילה. שמתי לב שהילדה קופצת וצועקת תוך כדי שינה, אז דאגנו לה לטיפול פסיכולוגי. מאז שהיא השתחררה מבית החולים היא לא יוצאת מהבית, היא מפחדת. אבל אני יודעת שאני מוכרחה להחזיר אותה לבית הספר כמה שיותר מהר, אני מקווה שכבר בשבוע הבא", הוסיפה. על הנסיבות שהובילו לתקיפה לכאורה האם אינה יודעת הרבה. "אני יודעת שהן חשבו שהיא דיברה עליהן ושהן כבר ניסו לתקוף אותה בעבר", אמרה. "החוקר המשטרתי אמר לי שהוא יספר לי הכול".

לפני ארבעה ימים קיבלה איריס טלפון מאישה שהציגה עצמה כאמה של אחת הנערות התוקפות. "היא רצתה לבקש ממני סליחה, אבל אמרתי לה שאני לא מקבלת את זה", סיפרה. "אני כועסת מאוד על ההורים. אני נשבעת שאם זאת הייתה הבת שלי, הייתי לוקחת אותה למשטרה. קשה לי מאוד עם כל הסיפור הזה. גידלתי בנים ועליהם פחדתי. אבל לילדה שלי, בחיים לא חשבתי שיקרה דבר כזה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il
לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully