וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד חברים ועורך דינו: ואנונו התחתן עם בת זוגו הנורווגית

20.5.2015 / 22:13

מרגל האטום וד"ר כריסטין יואחימסן, שנמצאים בזוגיות זה כמה שנים, נישאו באירוע מצומצם בעיר העתיקה בירושלים. ואנונו מסר כי הם מאושרים ובקרוב אשתו תתחיל בהליך קבלת אזרחות ישראלית

מרדכי ואנונו משתחרר מהכלא אוגוסט 2010. אורי לנץ
בזוגיות מאושרת. ואנונו/אורי לנץ

מרגל האטום מרדכי ואנונו התחתן אתמול (שלישי) עם בת זוגו, ד"ר כריסטין יואחימסן, באירוע מצומצם בעיר העתיקה בירושלים. בחתונה נכחו חבריהם הקרובים ומכרים של בני הזוג, בהם עורך דינו אביגדור פלדמן. השניים נמצאים במערכת יחסים זה כמה שנים, במהלכן הגיעה לארץ מפעם לפעם. לדברי ואנונו, השניים מאושרים ויואחימסן תתחיל בקרוב בהליך קבלת אזרחות ישראלית.

בסוף החודש שעבר נעצר ואנונו לאחר שהפר לכאורה צו אלוף האוסר עליו לנהל שיחה של יותר מ-30 דקות עם אזרחים זרים. לדברי פרקליטו, עורך הדין מיכאל ספרד, במהלך יום העצמאות הוא היה בחנות הספרים הבינלאומית שליד מלון "אמריקן קולוני" בעיר וקיים שיחה נפרדת עם שני תיירים מזדמנים. לטענתו, בשלב כלשהו פשטו על החנות שבעה שוטרי מג"ב ושוטרת ועצרו את ואנונו ואת אחד מהתיירים. רק אחרי כמה שעות של חקירה הוא שוחרר. ממשטרת ירושלים נמסר כי "החשוד נעצר בעקבות הפרה של צו אלוף ובתום חקירתו שוחרר".

ואנונו עבד בכור הגרעיני בדימונה ולאחר שפוטר מסר לעיתונאים זרים תצלומים מתוך מתקני הקריה ומידע על יכולתה הגרעינית של ישראל. ואנונו נחטף על ידי המוסד מרומא והובא לארץ ב-1986, ושנתיים לאחר מכן הורשע בבגידה ובריגול חמור וריצה 18 שנות מאסר. הוא שב לבית הסוהר בשנת 2010 לאחר שהפר צו אלוף, אז ריצה חודשיים וחצי בכלא.

לקריאה נוספת:
יעלון לבן דהן: מצטער שלא עודכנת בביטול ההפרדה באוטובוסים
נתניהו: "תומך בחזון של שתי מדינות לשני עמים"
בדרך להסדר טיעון? ערן מלכה מסר מידע על ניצב מכהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully