וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן מלכה סיפר: ניצב מכהן העביר כספים לאשתו בניגוד לחוק

20.5.2015 / 21:01

קצין המשטרה לשעבר, שנאשם בין היתר בלקיחת שוחד במסגרת פרשת פישר, העביר למח"ש מידע ולפיו ניצב מכהן העביר כספים לעמותה של אשתו, בניגוד לחוק. במשטרה בודקים אם קיים חשד לעבירה פלילית

עריכה: ניר חן

המחלקת לחקירות שוטרים (מח"ש) בודקת, על פי מידע שמסר קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה, אם ניצב מכהן העביר כסף שלא כחוק לעמותה בבעלות אשתו ואם קיים חשד לעבירה פלילית. אם המידע יתגלה כנכון, מלכה, שנאשם בין היתר בלקיחת שוחד בפרשת פישר, יוכל להשיג הסדר טיעון.

עוד בפרשה:
פישר: יש לי היכרות אינטימית עם פרקליט המדינה
רוזנשטיין התלונן: רות דוד גייסה נגדי עדי מדינה בדרך לא-כשרה
"יש לו כסף? אני מביא אותו עוד הלילה": השיטה של פישר ומלכה

ערן מלכה, בית משפט מחוזי, ירושלים. טלי מאייר
בדרך להסדר טיעון? מלכה/טלי מאייר

אתמול המשיכו במח"ש לדון עם מלכה באפשרות שישמש עד מדינה בתיק. החוקרים דנים עמו על מידע מפליל שיש לו לכאורה על ניצב בדימוס ועל שני קצינים מכהנים במשטרה, אשר מעורבים בפרשה כביכול. עדיין אין הסכמה בין הצדדים לגבי הפיכתו של קצין החקירות לשעבר לעד מדינה, אבל לפי המשטרה, יש למלכה ראיות מוחשיות נגד אותם קצינים בכירים במשטרה. סנגוריו של מלכה, עורכי הדין עדי כרמלי, דב גלעד כהן ועופר ברטל, מסרו אתמול בתגובה: "אנו מכחישים שיש הסכם עד מדינה עמו".

מוקדם יותר אתמול האריך בית משפט המחוזי בירושלים את מעצרם של מלכה ושל פישר ב-13 יום. השניים נאשמים בעבירות של תיווך לשוחד ולקיחת שוחד, הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully