וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כלי רכב נוסעים בכביש החוף נגד כיוון התנועה כדי לעקוף פקק

20.5.2015 / 8:26

בשל שריפה שלשום באזור השרון נוצרו עומסים גדולים בכביש. בסרטון של עמותת "אור ירוק" רואים כיצד הנהגים שאיבדו את סבלנותם סיכנו את חייהם וחיי נהגים תמימים. "הנהגים לא חוששים מהמשטרה"

צילום: באדיבות אור ירוק, עריכה: קשת סידי

השרב החם ששרר שלשום (שני) גרם לשורת שריפות ברחבי הארץ, אחת מהן באזור מושב רשפון שבשרון. ניסיונות הכיבוי יצרו פקקים כבדים באזור כביש החוף, שגרמו לנוסעים רבים להמתין ולנסוע בזחילה עד למחוז חפצם. עם זאת, לא כולם הסכימו להיכנע לגודש התנועה - סרטון שהגיע לידי וואלה!NEWS מעמותת "אור ירוק" חושף כיצד נהגים עקפו את הפקקים, אפילו במחיר של סיכון חיים ונסיעה בניגוד לכיוון התנועה.

רועי, נהג משאית שצילם את האירוע באמצעות מצלמה מובנית בכלי הרכב, סיפר על הרגעים המפחידים שבהם מכוניות נסעו מולו בניגוד לכיוון התנועה, "הכביש היה פקוק בעקבות השריפה שאירעה אתמול ברשפון", אמר. "כדי למצוא דרך חלופית, אנשים פנו פניית פרסה ונסעו נגד כיוון התנועה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לשבת בפקק וכולנו רוצים להגיע ליעד כמה שיותר מהר, אבל יש את החכמולוגים שחושבים שהם עשויים מחומר יותר טוב ולא יכולים לשבת בפקק, אז הם פשוט נסעו נגד כיוון התנועה. זה מפחיד". לדבריו, הוא הזהיר את אחת הנהגות שנסעה נגד כיוון התנועה מקבלת דוח תנועה, אולם היא לא התייחסה.

עוד בוואלה!NEWS
העבריינים מסמנים: זה האיש שהביא לקריסת האימפריה
"ממשלה צרה גם העבירה את אוסלו": השרים הצטלמו בבית הנשיא
כשפישר השתמש בהכרות האינטימית מדי שלו עם משה לדור

כלי רכב שנוסע נגד כיוון התנועה בכביש החוף בשל עומסי תנועה כבדים, 18 במאי 2015. אור ירוק, צילום מסך
כלי רכב שנוסע נגד כיוון התנועה בכביש החוף בשל עומסי תנועה כבדים, 18 במאי 2015/צילום מסך, אור ירוק

"זאת בריונות וסכנה של ממש. הדברים האלו מרתיחים. זה היה יכול להיגמר בתאונה קשה", הדגיש רועי את חומרת האירוע. "ישנה זילות גדולה מאוד בנושא, בעיקר מצד מערכת המשפט. אני נהג כבר 16 שנים זה ממש לא חדש. רוב הנהגים הישראלים הם פורעי חוק. זה לא שאין אכיפה, אלא אין הרתעה מבחינה משפטית ואין מודעות לחוקים. אנשים לומדים איך לעבור טסט ולא להוציא רישיון כמו שצריך. הקלות לקבלת רישיון היא בלתי-נסבלת".

מעמותת אור ירוק נמסר: "התמונות מדברות בעד עצמן. הנהגים לא חוששים מהמשטרה ולא מפחדים להתנהג בבריונות ולסכן את הנהגים האחרים. זו התוצאה של הפגיעה במשטרת התנועה, שחסרות לה מאות ניידות. לו היו יותר שוטרים ויותר ניידות, הנהגים לא היו מרשים לעצמם לסכן את כולנו בכביש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כביש החוף נחסום לתנועה, מאי 2015. שלומי גבאי
עשן אופף את כביש החוף בעקבות השריפה, אתמול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully