וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבנות "הפיגוע הפלילי" על אברג'יל: "שיקבל מה שמגיע לו"

19.5.2015 / 10:41

במשפחתו של נפתלי מגד, שנהרג ממטען חבלה שהטמינו על פי החשד אנשיו של יצחק אברג'יל בניסיון חיסולו של זאב רוזנשטיין ב-2003, מקווים כי מעצרו ישים קץ לארגוני הפשיעה. "כזה כאב אי אפשר לשכוח בחיים"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

עם הסרת צו איסור הפרסום הבוקר (שלישי) על מעצרו של העבריין הבכיר יצחק אברג'יל, החשוד בניסיון חיסולו של זאב רוזנשטיין ב-2003, במה שכונה "הפיגוע הפלילי" הראשון שאירע בישראל, צפים הרגשות הקשים בקרב בני משפחותיהם של האזרחים שנהרגו במסגרת המלחמה בין ארגוני הפשיעה.

"כזה כאב אי אפשר לשכוח בחיים", סיפרה דודתו של נפתלי מגד בן ה-19, שנהרג ממטען החבלה רב העוצמה שהתפוצץ ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. "מי שעשה את זה אלה אנשים שלא רואים אף אחד ממטר. הגיע הזמן שיקבלו את מה שמגיע להם".


לקריאה נוספת:
החשד: ארגון הפשיעה הגדול בישראל מאחורי ניסיונות לחסל את רוזנשטיין
זעזוע בעולם הפשע: הארגון הגדול בישראל נעצר בשלמותו
הותר לפרסום: עשרות עצורים ב-40 פרשות שונות

ראש ארגון פשע החשוד בפרשת 512, בימ"ש השלום ראשון לציון, מאי 2015. מוטי קמחי, פול צלמים
"שיקבלו את מה שמגיע להם". יצחק אברג'יל בהארכת מעצרו, הבוקר/פול צלמים, מוטי קמחי

דודתו סיפרה בכאב על התמודדות המשפחה עם האובדן הקשה. "האם כואבת עדיין. כל הבית מלא בתמונות ובזיכרונות שלו. כל רגע שאנחנו שם היא שמה קלטת ורואה את בר המצווה שלו. אין אירוע ואין שמחה שלא מלווה בבכי, כי חסר מישהו. ההורים פועלים להנציח את זכרו: עשו כיכר על שמו, בית כנסת, המשפחה תורמת לאנשים שזקוקים. זה כנראה מנחם את המשפחה. ההורים מנסים לשרוד, זה נושא כאוב לא משנה כמה ימים יעברו. בכל אירוע מרגישים את חסרונו. הוא היה ילד מאוד מיוחד ואהוב על כולם", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע ברחוב יהודה הלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא הביעה תקווה שגל המעצרים יסיים את השתוללות ארגוני הפשיעה ברחובות. "זה מעלה את הזיכרונות, אבל מי יודע, אולי זה יעזור. החיים ממשיכים, אנשים שורדים. כל אחד ממשיך לחיות. למשפחה יש עוד ילדים, נכדים, משפחה, חברים. אנחנו חיים במדינה שיודעת הרבה אסונות. דיברתי עם גיסתי, אמו של נפתלי, והם לא מוכנים לדבר כי זה לא עושים להם טוב. אנשים חפים מפשע נהרגים בגלל חיסולים, ואנחנו מקווים ומאמינים שמי שעומד מאחורי זה יתפסו", הוסיפה.

הבוקר הותר לפרסום כי אברג'יל הוא בין עשרות העבריינים שנעצרו אתמול במבצע רחב היקף של המשטרה. הוא חשוד, בין היתר, ברצח ובניסיון רצח. יחד עם אברג'יל נעצרו אתמול ב"פרשה 512" עשרות ראשי ארגוני פשיעה הכפופים אליו מירושלים, מראשון לציון, מבת ים והשפלה ומאילת. אחד מהם הוא אבי רוחן, שמעצרו הוארך הבוקר ב-15 ימים. הוא חשוד ברצח, בניסיון רצח ובסחר באמצעי לחימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully