וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת רגל בת 80 נהרגה מפגיעת רכב באשדוד

15.5.2015 / 9:44

פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה ברחוב מרטין בובר מצאו את הקשישה שוכבת על הכביש ללא דופק וללא נשימה ונאלצו לקבוע את מותה. אתמול נהרגו בתאונות דרכים שני אנשים - גבר בן 50 מעוספיה ונערה בת 16 מרהט

אישה כבת 80 נהרגה בתאונת דרכים באשדוד. מד"א
זירת התאונה באשדוד, היום/מד"א

הולכת רגל כבת 80 נהרגה היום (שישי) לאחר שנפגעה מרכב ברחוב מרטין בובר באשדוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה.

אשר ארביב, פרמדיק מד"א שהיה בסמוך למקום והגיע לזירה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הולכת רגל כבת 80 נפגעה מרכב, היא שכבה על הכביש כשהיא ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש מדממת". לדבריו, צוות מד"א שהגיע למקום ניסה להעניק לה טיפול רפואי, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותה בשטח.

בשל העדר מסמך מזהה על גופת הקשישה, היא טרם זוהתה והמשטרה מחפשת אחר מקורביה. כל אדם שברשותו מידע על זהות הקשישה או על מקורביה מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 או לחילופין להתקשר לטלפון – 050-6272947.

עוד בוואלה חדשות:
המשטרה תבדוק תלונה על קשר בין רות דוד לשופט מכהן
גלעד ארדן נשאר מחוץ לממשלה: "יום מורכב מאוד עבורי"
חשד: גבר בן 45 קיים מגע מיני עם כלבה בגינה ציבורית

אישה כבת 80 נהרגה בתאונת דרכים באשדוד. מד"א
הרכב שפגע בקשישה באשדוד/מד"א

אתמול בערב מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם שבחיפה הולך רגל בשנות ה-50 לחייו לאחר שנפצע באורח קשה מפגיעת אופנוע בכפר עוספיה שבצפון. רוכב האופנוע, תושב דליית אל כרמל בשנות ה-20 לחייו, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים כרמל כשהוא סובל מחבלות.

כמו כן, נערה בת 16 מתה אתמול מפצעיה לאחר שנפצעה באורח אנוש מפגיעת רכב ברהט, בסמוך לבית ספר. על פי המשטרה, הנהג הפוגע נטש את רכבו לאחר התאונה ונמלט רגלית מהמקום. הוא נתפס ועוכב לחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשישה בת 80 נהרגה מפגיעת מכונית, מותה נקבע במקום. מד"א
אמבולנס של מד"א בזירת האירוע/מד"א

נוסף על כך, כמה בני אדם נפצעו היום ואתמול באורח קשה בכמה תאונות שאירעו ברחבי הארץ. היום נפצעה צעירה כבת 20 באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח קל בתאונת דרכים שבה היה מעורב אופנוע בכביש 40, בסמוך לצומת ניר בנים שליד קריית גת.

אתמול נפצעה צעירה בת 21 באורח קשה מפגיעת אוטובוס בבית שמש. כמו כן, צעיר בן 25 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה בין משאית לרכב פרטי בכביש 90, בסמוך לצומת כ"ח שבאזור קריית שמונה, ורוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו נפצע קשה בתאונה עצמית שאירעה ברחוב הירקון בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully