וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים הגיעו לחתונה ליד חדרה בשל תלונות על רעש - והותקפו

שלומי גבאי

14.5.2015 / 10:43

השוטרים הגיעו לאולם בג'סר א-זרקא לאחר שהצטברו כמה תלונות מתושבי הכפר ומשכניו, אולם נתקלו בהתנגדות שבסופה אחד מהם פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. תושב הכפר: "הם עושים פרובוקציה כי זה כפר ערבי"

החתונה הרועשת שהתקיימה באולם בכפר ג'סר א-זרקא ביום שישי האחרון לא רק הפריעה את מנוחת השכנים, אלא הפכה לסכנה ממשית עבור שוטרי תחנת זכרון יעקב שהגיעו למקום על מנת להשליט סדר. הלילה (חמישי) הצליחה המשטרה לשים את ידה על שני חשודים במעורבות באירוע, שהפך להתלהמות אלימה שהביאה את אחד מהשוטרים לבית החולים לאחר שנפגע בראשו.

בעקבות תלונות שהצטברו במהלך הלילה שבין שישי לשבת מתושבי הכפר ומשכניו בנוגע לרעש החריג שבקע מג'סר א-זרקא, הגיעו השוטרים וביקשו ממארגני החתונה הרועשת להפסיק להפריע לשכניהם. השעה הייתה כבר חצות, בעוד החוק מתיר להרעיש עד 23:00 בלבד.

שוטר שהותקף בכפר ג'אסר אזרקא ע"י שני צעירים לאחר שביקש מהתושבים לשמור על השקט, מאי 2015. חטיבת דובר המשטרה
השוטר פונה לבית החולים הלל יפה. הפציעה שספג/חטיבת דובר המשטרה

בתגובה, הותקפו השניים על ידי המשתתפים באמצעות בקבוקים וכיסאות, ואחד מהם אף נפגע בראשו ופונה לבית החולים הלל יפה שבחדרה על מנת לקבל טיפול רפואי. חמיס, קרוב משפחה של בעלי השמחה טען כי השוטרים איימו על הנוכחים. "הייתה חתונה רגילה, כמו בכל שישי בכפר, השוטרים שהגיעו התנהגו לא יפה וישר איימו על המשפחה והרסו אצ השמחה. הם ניסו לקחת בכח אנשים, אז נוצר בלאגן. ראינו בטלויזיה מה קורה לאזרחים ששוטרים לוקחים לניידת ומרביצים להם".


עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חדירת צוללני חמאס לחוף זיקים: המחדל החמור נחשף
וינשטיין לנתניהו: אתקשה להגן בבג"ץ על מינוי דרעי לשר בממשלה
המפגש לשיבוש הליכים: דוד חשודה שהפצירה באחרים להתמוטט בחקירה

דיב, תושב הכפר ששהה במקום בזמן האירוע, ייחס את התנהגות המשטרה לעובדה שמדובר בכפר ערבי. "מתי פעם הפסיקו חתונה לזוג? בגלל שזה בכפר ערבי באים הרבה שוטרים בצורה מאיימת ועושה פרובוקציה בכוונה", אמר. "אם היו ניגשים השוטרים בכבוד לחתן, הכל היה נגמר אחרת".

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע חמור ביותר שבו שוטרים, המבצעים את עבודתם לטובת תושבי היישוב וסביבותיו, מותקפים באכזריות". כמו כן, נמסר: "טענותיהם של משתתפי החתונה בדבר התנהגות השוטרים חסרות בסיס במיוחד לאור תוצאות הארוע המצער שבו נפצע שוטר. דרישת המשטרה להפסקת מפגע הרעש נבעה מצרכי התושבים ששלוותם הופרה. אנו נמשיך לפעול כדי לקיים את החוק, ולאור ארוע זה נשקול כניסה לארועים בהם קיימת סכנה ממשית לחיי השוטרים בכוח משמעותי".

התחנה פתחה בחקירת האירוע מיד לאחר המקרה, והבוקר יובאו שני העצורים, בני 21 ו-18, להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה. לטענת המשטרה, החקירה נמשכת וחשודים נוספים שהיו מעורבים באירוע צפויים להיעצר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully