וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב מאזור ירושלים אנס את שלוש בנותיו במשך שנים

13.5.2015 / 8:40

המשטרה עצרה את האיש, אב לתשעה בן 54, לאחר שאחת הבנות, בת 17, פנתה למרכז ההגנה לילד וסיפרה כי אביה מבצע עבירות מין בה ובאחיותיה, בנות 21 ו-14. בחקירתו הודה האב במעשים אך טען כי נעשו בהסכמה

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

אב בן 54 נעצר אתמול (שלישי) בחשד שאנס שלוש מבנותיו ועשה בהן עבירות מין נוספות במשך שנים. החקירה החלה לאחר שאחת הבנות, נערה בת 17, דיווחה למרכז ההגנה לילד כי אביה אונס אותה ואת שתי אחיותיה, בנות 21 ו-14, זה שנים. שוטרי תחנת הראל עצרו את האב, חרדי המתגורר באזור ירושלים, לחקירה, ובמקביל נגבתה עדות משלוש הבנות.

הנערה שהתלוננה על אביה סיפרה כי החליטה לדווח על המעשים מכיוון שרק לאחרונה היא גילתה שהאב פוגע לא רק בה אלא גם באחיותיה, ומשום שחומרת המעשים גברה. בעדויותיהן סיפרו השלוש כי האב נהג לבצע בהן מעשים מיניים בעיקר בבית, וכן בכמה מקרים שבהם טס לחו"ל עם הנערה שהתלוננה.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
מבצע לילי: סוכן סמוי הביא ללכידתם של עשרות סוחרי סמים במרכז
באופן חריג: חרדית בת 15 שהותקפה מינית תזומן לעדות
התקשר למשטרה בזמן החטיפה: "תעזרו לי, כולי דם"

אב חשוד שאנס את שלושת בנותיו מובא להארכת מעצר בשלום בירושלים, מאי 2015. טלי מאייר
החשוד בבית המשפט, הבוקר/טלי מאייר

בחקירתו הודה החשוד במיוחס לו, אך טען שהמעשים בוצעו בהסכמה. בחיפוש שבוצע בביתו נמצאו אביזרי מין שונים וכדורי ויאגרה. לאב תשעה ילדים, מהם שלוש בנות, ובמשטרה מנסים לברר אם האב פגע גם בבנים וכן אם היו לו קורבנות נוספים מחוץ למשפחה.

חוקרי תחנת הראל, בפיקודה של מפקדת התחנה, סנ"צ אנה מרדכי, מנהלים את החקירה בשיתוף גורמי רווחה. החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. החקירה בעניינו נמשכת.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully