וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה שהרגיע תינוק במהלך שיעור: "קורה פעם בכמה שבועות"

ד"ר סידני אנגלברג, מרצה באוניברסיטה העברית בירושלים, תועד מעביר שיעור עם תינוק של אחת הסטודנטיות על הידיים. "הוא התחיל לבכות אז הרמתי אותו והוא נרגע", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: גדעון צנטנר

ד"ר סידני אנגלברג לא ידע שהוא יהפוך לכוכב רשת בעקבות סרטון שצולם באחד השיעורים שלו באוניברסיטה, אז תועד ללא ידיעתו מרגיע תינוק. "באחד מהשיעורים, אני לא בטוח בדיוק באיזה, אחת האימהות הביאה את התינוק, שזה לא דבר חריג. מביאים תינוקות כל הזמן לכל השיעורים שלי", סיפר ד"ר אנגלברג בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "אותו תינוק התחיל לבכות. ראיתי שלאם יש קושי, כי היא רצתה להמשיך להקשיב בשיעור, אז הרמתי את הילד, הוא נרגע, והמשכתי ללמד".

עוד חדשות:
מבצע לילי: סוכן סמוי הביא ללכידתם של עשרות סוחרי סמים במרכז
באופן חריג: חרדית בת 15 שהותקפה מינית תזומן לעדות
אובמה על פתרון שתי מדינות: "מעולם לא ויתרתי על התקווה"

פרופסור סינדי אנגלברג מהאוניברסיטה העברית שהחזיק תינוק במהלך בשיעור, מאי 2015. מתוך סרטון שהועלה לרשת, צילום מסך
ד"ר אנגלברג עם התינוק על הידיים/צילום מסך, מתוך סרטון שהועלה לרשת

ד"ר אנגלברג, מרצה באוניברסיטה העברית שבירושלים ובמרכז האקדמי בקריית אונו ועובד בתור יועץ ארגוני סיפר שקיבל תגובות רבות בעקבות אותו סרטון. "קיבלתי כל כך הרבה בקשות להיות חבר של אנשים בפייסבוק, אני מוצף בבקשות. מתנצל בפני אלה שאני לא משיב להם בחיוב, אבל זה בלתי אפשרי, מדובר במאות על גבי מאות של בקשות".

את המקרה הוא סיכם: "זה לא קורה לי הרבה להרגיע תינוקות תוך כדי שיעור, יוצא לי פעם בכמה שבועות. אחוזי ההצלחה שלי יחסית גבוהים. אני יכול להתגאות בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully