וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיאון הסקס הציע למוניקה לווינסקי מיליון דולר עבור השמלה הכחולה

האם השמלה הכחולה עם כתמי הזרע של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון תוצג לראווה בלאס וגאס? הנהלת המוזיאון פנתה למוניקה לווינסקי עם הצעה שיהיה לה קשה לסרב לה

בווידאו: נחשפה הקלטת הלוהטת של מוניקה לוווינסקי. האזינו/צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

בסרטון - הקלטת הלוהטת של לווינסקי וקלינטון

למוניקה לווינסקי יש כרגע מיליון סיבות להיפרד מהשמלה הכחולה המפורסמת שלה. מוזיאון הסקס (שנקרא באופן רשמי "המרכז למורשת אירוטית") בלאס ווגאס הציע לה מיליון דולר בכדי לרכוש אותה ממנה ולהציג לראווה את השמלה שהיא לבשה במהלך מפגשיה המינים עם הנשיא לשעבר ביל קלינטון. לווינסקי הייתה מתלמדת בת 21 בבית הלבן ב-1995,שניהלה רומן של 18 חודשים עם קלינטון, שכלל (לכל הפחות) מין אוראלי. השמלה כחולה של חברת "גאפ", עלתה לכותרות לאחר שהתגלו עליה כתמי זרע של קלינטון, והיא הוכיחה כי הנשיא שיקר כשטען שלא קיים יחסי מין עם העובדת הצעירה, דבר שכמעט הביא להדחתו.

השמלה הכחולה של מוניקה לווינסקי. GettyImages
זו השמלה עם הכתמים. שווה מיליון דולר?/GettyImages

בעבר כבר הציע המוזיאון ללווינסקי 250,000 דולרים עבור השמלה עם כתמי הזרע, אך היא סירבה. במכתב שנשלח אליה על ידי הנהלת המוזיאון נכתב כי ברצונם להפוך את השמלה הכחולה לחלק קבוע אצלם בתערוכה, ש"תבחן את היחסים האישיים של אנשים בעלי כוח". בתערוכה נמצאים כבר חפצים אישיים של ג'ניפר פלאוורס, מי שהייתה המאהבת של הנשיא.

עוד באותו נושא

מוניקה לווינסקי שוברת שתיקה: "אני מתחרטת"

לכתבה המלאה
מוניקה לווינסקי, 2015. Pascal Le Segretain, GettyImages
הייתה מתלמדת בת 21 בבית הלבן ב-1995,שניהלה רומן של 18 חודשים עם קלינטון. לווינסקי היום/GettyImages, Pascal Le Segretain

הפנייה הראשונה של המוזיאון ללווינסקי הייתה לאחר שהעניקה ראיון למגזין האמריקני "ואניטי פייר" בו אמרה כי "זה הזמן לשרוף את הכובע ולקבור את השמלה הכחולה. אני מתחרטת עמוקות על מה שקרה ביני לבין הנשיא קלינטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully