וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האישה הזו היא בעלת הלשון הארוכה בעולם?

במשך שנים ספר השיאים של גינס התעלם ממנה - אבל עכשיו מתברר שלאדריאן יש את כל הסיבות להוציא לו לשון בחזרה - כשמסתמן שהיא הולכת לשבור את השיא בקטגוריית "הלשון הארוכה ביותר בעולם" עם לשון באורך מדהים של 10.16 ס"מ

Barcoft TV

אדריאן לואיס היא רק בת 18 וכבר יכולה לגעת עם הלשון שלה באף, בסנטר, במרפק ועם עזרה קטנה גם בעין (קריפי!). אדריאן מאמינה שיש לה את הלשון הארוכה ביותר בעולם - אורכה מגיע ל-10.16 ס"מ, ובכוונותיה לעשות הכל כדי שכל העולם ישמע על הגנים המטורפים שלה. "זה בטח בגנים של המשפחה, אבל אני חושבת שהצלחתי להגיע לאורך הזה כי בתור ילדה הייתי מוציאה הרבה את הלשון. בוודאי מתחתי אותו לאורך השנים", היא מספרת, "לאמא, לסבתא ולסבא רבא שלי היו לשונות ארוכים מאוד. בבית הספר היסודי הייתי נורא מצחיקה - הייתי תוקעת את הלשון שלי בפרצופם של בריונים ומבהילה אותם".

אדריאן לואיס היא בעלת הלשון הארוכה בעולם. GettyImages
דמיינו איך זה להתנשק איתה. אדריאן לואיס והלשון/GettyImages

נכון להיום, מי שמחזיק בשיא הוא ניק סטרובל, שהלשון שלו מגיעה לאורך של 9.9 ס"מ. מאחר שבספר השיאים של גינס דחו אותה כבר שלוש פעמים, כשהייתה בת 13 החליטה לגשת עם נתוניה לעורכי דרת ספרי "ריפלי'ס - תאמינו או לא" שהביעו התעניינות רבה בלשון שלה. "כמה ימים לאחר מכן קיבלתי דואר מריפלי'ס בו היה כתוב 'הלשון שלך ממש מגניבה, היינו שמחים לראות עוד'. הם הודיעו לי שברצונם לכלול אותי בספר. אני אוהבת את ריפלי'ס, אז זה מאוד ריגש אותי".

תמונתה של אדריאן והלשון האימתנית הפכה לויראלית ברשת והובילה גם את אנשי גינס להתייחס אליה. עכשיו היא נמצאת בשלבי משא ומתן עם ספר השיאים שלהם וממתינה לראות האם תזכה להיחשב למחזיקת השיא החדשה.

עוד באותו נושא

הרוחב כן קובע: האבא והבת בעלי הלשונות הרחבים ביותר בעולם

לכתבה המלאה
אדריאן לואיס היא בעלת הלשון הארוכה בעולם. GettyImages
מהצד זה עוד יותר מפחיד/GettyImages

אדריאן, מטווין לייק, מישיגן, פתחה ערוץ ביוטיוב לפני כשנתיים כדי להראות לעולם את הטריקים שהיא מסוגלת לעשות."כבר ביום הראשון, הסרטון שהעלתי צבר 250 צפיות. עם הזמן צילמתי סרטונים נוספים של הלשון שלי - ועכשיו יש לי 814 מנויים בערוץ".

בעוד אדריאן מקבלת המון פידבקים חיוביים ברשת, היא גם מתמודדות עם הערות בלתי הולמות מטרולים, "אני מוחקת הרבה תגובות רעות ומנסה לשמור את ערוץ היוטיוב שלי נקי ככל האפשר", היא סיפרה, "אנשים האשימו אותי שאני עורכת את הסרטונים שלי וטוענים שהלשון שלי לא אמיתית". גם החבר של אדריאן, טים הגדוס בן ה-19, לא מרוצה מהתגובות. "יש הרבה אנשים מוזרים ברשת ונתקלתי בכמה תגובות לא נעימות", הוא סיפר, "אם יכולתי להילחם באינטרנט, הייתי עושה את זה - אבל אין באמת משהו שאני יכול לעשות. רק להעריך את האדם שמחובר ללשון הזאת".

אדריאן מסוגלת להגיע עם הלשון שלה לעין. GettyImages
מסוגלת לגעת עם הלשון בעין/GettyImages
אדריאן לואיס היא בעלת הלשון הארוכה בעולם. GettyImages
אורכה מגיע ל-10.16 ס"מ - וזה כנראה יהיה השיא החדש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully