וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחב כן קובע: האבא והבת בעלי הלשונות הרחבים ביותר בעולם

לביירון שלנקר ולבתו יש את כל הסיבות בעולם להיות כבדי לשון: ספר השיאים של גינס קובע כי לביירון יש את הלשון הרחבה ביותר בעולם. גם בתו מובילה באותה קטגוריה בקרב הנשים

Barcoft tv

ספר השיאים של גינס רוענן השבוע בשיא חדש שהוענק לביירון שלנקר, תושב סירקיוז, ניו יורק, על ההישג שומט הלסת: הלשון הרחבה ביותר בעולם. רוחב הלשון שלו מגיע ל-3.37 אינץ' (כ-8 וחצי ס"מ) כשהשיא הקודם עמד על 3.1 אינץ' (כ-7.87 ס"מ), "זה רחב יותר ב-2 ס"מ מהאייפון 6 החדש", סיפר שלנקר לערוץ Barcroft TV.

עכשיו כשביירון, בן ה-47, מחזיק בשיא החדש, הוא מתחיל להתרגל לתהילה שבאה עמו, "אנשים עוצרים אותי במכולת וברחוב כדי להצטלם איתי", הוא סיפר, "היו אנשים שבאו אליי הביתה כדי שאחתום על ספר השיאים שלהם. הייתה אפילו גברת אחת שביקשה ממני ללקק את ספר השיאים שלה, אך סירבתי בנימוס. הרבה אנשים מופתעים שאני יכול לדבר בצורה נורמלית עם הלשון שלי".

אבא ובת בעלי הלשונות הרחבים בעולם.
תארו לעצמכם להתנשק עם דבר כזה

אי אפשר להתעלם מהעובדה שההישג הזה מביא איתו גם כמה קונוטציות מיניות, ואשתו, ויקי, מודעת לזה היטב, "חברות שלי צוחקות על הלשון שלו ועל חיי המין שלנו, אבל אנחנו מנסים לשמור על צניעות ולקחת את זה בהומור", היא סיפרה.

ביירון תמיד ידע שיש לו לשון רחבה אבל לא הבין עד כמה עד היום שעזר לבתו, אמילי בת ה-14, בפרויקט של בית הספר, אז הוא נחשף לספר השיאים של גינס, וכשראה את השיא הקודם החליט למדוד את שלו. מתברר שבמשפחת שלנקר, התפוח לא נפל רחוק מהעץ וגם בתו אמילי מצויידת בלשון רחבה במיוחד, שרוחבה 3.87 אינץ' (כ-7 וחצי ס"מ). מידותיה ממקמות אותה במקום הראשון בקרב הנשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully